000

چهارشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۸

حرفی از جنس زبان (1)

در این چند روز ، تعدادی از مسئولین جمهوری اسلامی ، از رهبر تا کردان ، سخنانی بیان کردند که چون همیشه " حرفی از جنس زبان " نبود .
خامنه ای ضمن تکرار کلمه دشمن گفت : «کسانی که وارد عرصه سیاست می‌شوند، باید مثل شطرنج‌بازِ ماهر، حرکات و تغییرات بعدی عرصه را نیز محاسبه و پیش‌بینی کنند.»
هرچند گویا خود ایشان نه مثل شطرنج باز که همچون قماربازی که با دست خالی بلوف می زند و منتظر می نشیند تا عکس العمل حریفان را تماشاگر باشد ، عمل نموده و هرازگاهی نطقی و تهدیدی و بلوفی دیگر تا ببیند حریف بازی را واگذار می کند یا با دستی پر " اندک آبرو و جان ناقابلش " را بر باد میدهد .
کردان در گفتگو با خبرنگار بیکاری که از فرط احتیاط فقط و فقط با مهره های سوخته مصاحبه می کند ، گفته : " خداوند دو امتنیاز الهی ، توانایی در مدیریت و سپس تحلیل واقعی از وقایع آینده رابه من عطا کرده " !
احتمالا ایشان با بهره از همین نعمت الهی مبنی بر قدرت پیش بینی و تحلیل وقایع آتی دست به جعل مدرک خود زده بودکه می دانست با چنین افتضاحی مطمئنا بعنوان مشاور رییس دولت کودتا انتخاب خواهد شد .
بد نیست کردان با چنین موهبتی الهی در تحلیل وقایع آینده به کمک رهبر جمهوری اسلامی بشتابد بلکه وی را از " توهم دشمن و رویای ایجاد بلاد کبیره اسلامی به ولایت خود " در آورد !
در پی نزدیک شدن به 13 آبان ، مجمع روحانیون از مردم خواستند در برابر خشونت خویشتن داری کنند . مجمع روحانیون که احتمالا اعضایش بیرون گود نشسته اند در حالی مردم را به تشویق به لنگ کردن می کنند که گویا تا بحال ضربات باتوم و میله و چاقو .... .گلوله واقعی را بر تن خود تحمل نکرده و در بازداشتگاهها مجبور به احساس درک نزدیک از نوع سوم انواع و اقسام اجسام تیز و کلفت نبوده اند .
اخبار بین المللی حاکی از آن ست که تنها کلاغی که بر سر جمهوری اسلامی اثری ننشانده بود نیز بر آسمان دولت کودتا به پرواز درآمد و ...!
مقامات يمنی اعلام کردند که يک کشتی ايرانی حامل اسلحه را در سواحل دريای سرخ توقيف کرده اند. به گفتۀ آنان، ايرانيان قصد داشته اند اين سلاح ها را به شورشيان شيعۀ زيدی تحويل دهند. آنها همچنين اعلام کردند که پنج ايرانی و يک هندی را همراه با کشتی بازداشت کرده اند. اما اين خبر يک روز بعد از طرف منابع رسمی جمهوری اسلامی تکذيب شد.
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام نمود :
ما ضمن تکرار و اصرار بر انکار چنین واقعه ای از مسئولین یمنی می خواهیم تا کشتی و پرسنل ایرانی آن را آزاد نمایند !
تا بحال تصور می کردم تقلب و جعل مخصوص مدیران دولتی ست اما جمهوری اسلامی نشان داده که همه چیزش به همه چیزش می آید :
مسئولین فیفا اقدام غیر اخلاقی تلویزیون جمهوری اسلامی را محکوم نمودند . سیمای جمهوری اسلامی با ضبط مسابقه های زنده از شبکه های عربی و گذاشتن آرم خود بر روی آرم تلویزیون عربی، عملا دست به "دزدی هوایی" می زند.

و اما سردار جعفری غیر مستقیم فرموده که انقلاب برای اسلامی کردن کشور نبوده ، بلکه این ایران و اسلام ست که باید هزینه نظام شوند !
وی در سخنانی لطیفه مانند گفته : "حفظ نظام جمهوری اسلامی از ادای نماز واجب‌تر است ... نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس الهی است .... "
حال این چه حکومت دینی و مقدس و الهی ست که در آن نماز بی اعتبار است ، بماند !
در همین سخنرانی سردار که عنان اختیار از دست داده بود و کمی تا قسمتی دچار جو زدگی گشته بود با صدایی رسا فرمود : امریکا با تمام قدرتش 8 سال است که در کنار ایران ست و می خواهد به ایران ضربه بزند ولی جرات تهدید ندارد !
از تمام دوستانی که معنی این جمله را فهمیده اند تقاضا می کنم برای منهم تعریف کنند که چگونه 8 سال امریکا با تمام قدرتش می خواهد به ایران ضربه بزند ولی نمیزند و اگر جرات نداشته که ایران را تهدید کند اولا چرا 8 سال ست کنار ایران ست و دوم اینکه چطور وقتی کاری نکرده ، این سردار رشید سپاه موضوع را فهمیده . احتمالا یا امریکایی ها صبر ایوب دارند یا جناب سردار از قدرت تحلیل آقای کردان استفاده نموده !

۲ نظر:

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... وقتی سخنان ایشان میشنوم، نمیدانم وضع انان هست که خراب هست یا وضع ما

زلزله 10 ريشتري الله و اکبر گفت...

توجه توجه: با زلزله 10 ريشتري الله و اکبر، ديکتاتور مي لرزد! به هوش باشيد و به پشت بامها فرار کنيد! سه شنبه 12 آبان راس ساعت 10 شب يک صدا و متحد در هر کجاي ايران عزيز که هستيم با فريادهاي کوبنده الله اکبر به استقبال راهپيمايي بزرگ سبزانديشان در 13 آبان مي رويم. هر کدام از ما يک رسانه ايم. لطفا در اطلاع رساني اين زلزله بسيار مهم کوتاهي نکنيد. به دوستان و آشنايان خود بگوييد.
(اين پيام کوتاه را در ياهو مسنجر، ايميل، فيس بوک، بالاترين و دنباله و ... براي همه دوستان خود بفرستيد)

Free counter and web stats