000

جمعه، مهر ۱۷، ۱۳۸۸

من آمده ام وای وای ، من آمده ام ...

تمام شد و رفت پی کارش ، فعلا از شر دردسر تا یکهفته راحتم .
در این مدت که حضرت خودمان در مرخصی اشتباهی تشریف داشتیم ، یک عده ای به قول خامنه ای " دشمن " نه بریدند و نه دوختند ، عبا را کردند تن آقای اوباما !
همینطوری دیمی جایزه بی زبان صلح نوبل را بخشیدند به اوباما !
چرا ؟
بخاطر شعارهای انسان دوستانه !!
آخه آدم حسابی ، آخه مومن ، آخه دشمن ، اگر قرار بود بخاطر شعار به کسی جایزه صلح نوبل بدهند که ما در ایران یه وزیر شعار داریم ، بیا و ببین !
اصلا چرا راه دور بریم ، مگه خمینی اوایل بد حرف میزد ؟ به خدا خیلی بهتر و بیشتر از این اوباما خالی می بست ، اما دریغ از یه تشکر کتبی ، چه برسه به جایزه آنهم از نوع نوبلش !
اوباما تا همینجا هم خیلی عقب تر از همتاهای اروپاییش عمل کرده ، اگه با حرف می شد جلوی مسئولین ایران را گرفت که تا امروز صد خروار یاسین تو گوش اینها خوانده شده ، اما کو اثر !
کاشکی مسئولین جایزه نوبل یه کم صبر و تحملشان بیشتر بود تا معلوم بشه این اوباماجان توانایی عمل به شعارها را داره یا مثل روسای جمهور دموکرات قبلی ، بعد از 4 سال ، مقام خود را باید دودستی به رقیب جمهوری خواه بسپارد .
اوبامای عزیز !
جایزه را ببر خانه ، بده دست همسر بانو تا بگذارد در کوزه و ...
آخه مرد حسابی ، آخه مومن ، آخه دشمن (به قول خامنه ای !) ، اینها دارند علنا میگویند می خواهند جهان را تصاحب کنند و کشور ها را یکی یکی محو کنند ، تو میگی فعلا باید دست نگهداشت ! خب دست نگهدار که خدا با صابرین است !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats