000

سه‌شنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۸

عجب خیره سری ست این بچه !

این احمدی نژاد دیگه داره شورش رو در میاره ، اصلا حرف هیچکس رو قبول نمیکنه . نه فقط حرف دوستانش که حتی حرف مقام معظم رهبری رو هم پشم حساب نمیکنه . حالا همه اینها به کنار این نیم وجبی ( محمود بالاجا ) مثل اینکه کم کم خودش هم باورش شده که کسی شده ، این بار دستور حاج منصور ارضی رو از یه گوش شنیده و از گوش دیگه بیرون کرده !

بینید کار این مملکت به کجا رسیده که یه مداح وراج که هر چیزی از دهنش بیرون میاد ( مثل اینجا ) به خورد مستمعینش میده ، به رییس جمهور رهبری در موردی دستوری داده بوده و حالا کلی شاکی ست که چرا اوامرش اطاعت نشده :

به گزارش جهان، حاج منصور ارضی در مراسم شب گذشته خود درباره انتصاب رحیمی گفته است که: من درباره چهار نفر با رئیس جمهور صحبت کرده و به وی تذکر داده بودم از جمله رحیمی، مشایی و کردان اما نمی دانم بر چه اساسی رئیس جمهور این افراد را منصوب می کند؟ انتصاب رحیمی بعد از مشایی برای ما ( ! ) قابل قبول نیست.
با توجه به مخالفت این مداح ، باید منتظر بود تا واکنش مجلس و رهبری را شاهد باشیم !
دولتی که با کودتا روی کار بیاد و با خشونت دوام بیاره ، معلومه که باید به هر کس و ناکس باج بده ، اون از حاج منصور ارضی و این هم از خبرگزاری فارس :
کمک ده میلیاردی دولت به مدیر خبرگزاری فارس

البته این مبلغ مستقیما به حساب شخصی جناب مدیرعامل واریز شده !

۲ نظر:

«با ياهومسنجر اين فراخوان را براي کليه دوستاتون بفرستيد» گفت...

راهپيمايي بزرگ روز قدس براي رسيدن به آزادي. ساکنين شهرهاي کوچک مثل تفرش، دامغان و ... اگر براي روز قدس احساس خطر ميکنيد از پنجشنبه به تهران بياييد. اين راهيست براي شما كه اعتراضتان را فرياد كنيد و به درياي ملت بپيونديد. هركسيکه خود را ايراني ميداند به تهران بيايد تا جمعه 9صبح در يك نقطه اين شيربچه آسيا متمركز شويم و قلب تپنده اش را از شر بيماري كشنده ديكتاتوري نجات دهيم. جمعه صبح چنان يار يكديگر خواهيم بود كه سبزي ما سياهي را چون سيلابي بشويد و ببرد. با هم اگر باشيم، باطل رفتني است.

حسین . امیریه گفت...

برای مزاح آن قدیمها پیر مردها وقتی بچه پرویی مثل این بابا که معلومه که بچگیش هم بچه پررو بوده میگفتند خدا پدر اصغر قاتل را بیامرزه اما شوخی گذشته این ها کودتاییها هدف بعدشان خود رهبرشون میباشد که کنارش بگذارند و . . .

Free counter and web stats