000

چهارشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۸

توجیه بی نمک قشقاوی

قشقاوی ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، در توجیهی بی نمک فرموده : تحریم کنندگان ، مسئول حوادث هوایی ایران هستند !
از آقای قشقاوی باید پرسید :
1. اولا هواپیمای سقوط کرده ، که البته این چندمین سقوط این نوع هواپیماها بوده ، از نوع توپولوف روسی ست ، که با اشتیاق فراوان طرف روسی به ایران فروخته ( بخوانید انداخته ) می شود و مطمئنا هیچ تحریمی از سوی روسیه صورت نمی گیرد . فلذا ( به قول علمای حوزه ) سقوط این هواپیماها نشان از عدم امنیت پرواز آنها داشته و خرید این هواپیماها نشان از بی تفاوتی مسئولین نسبت به جان مردم ایران می باشد .
2. اگر نظر این مقام مسئول جمهوری اسلامی ، تحریم کنندگان غربی ست ، باید توجه ایشان را به سخنان رهبر و رییس جمهور ( انتصابی ) جلب نمود که بارها عنوان نموده اند که نه تنها جمهوری اسلامی بابت تحریم ها آسیبی ندیده که حتی این غرب است که با بحران مواجه شده است !
3. " نظر به عکس " ، دیدگاه اختراعی جمهوری اسلامی جهت توجیه چالش های اجتماعی ست !
خامنه ای مخالفان را تعدادی انگشت شمار می بیند که بر اکثریت شوریده اند ، احمدی نژاد معترضین را خس و خاشاک نامیده که از سر عقده نسبت به حقوق خود واکنش نشان داده اند ، همه مسئولین جمهوری اسلامی متفق القول ، کشته شدگان را مسبب کشته شدن خود می دانند ، استدلالی که نه از فرعون شنیده شده و نه از شاه و نه از یزید و نه از استالین و نه از ... .
در این مورد هم سخنگوی دولت متقلب ، با همان دید به توجیه فاجعه ای می پردازد که قاعدتا در پی چنین حوادثی ، حداقل وزیر راه بایستی استعفا دهد اما این قوم همیشه طلبکار ، حتی ناکارآمدی و ناتوانی ( بخوانید بی عرضگی ) خود را متوجه دیگرانی می کنند که به اعتبار سیاست و دیدگاهشان نباید توقعی از آنان داشته باشند .

آقای قشقاوی !
در جمهوری اسلامی رسم شده برای جان انسان ارزشی قائل نباشند که مهم کیان ولایت فقیه است و این کیان نه بر اعتقادات مردم که بر آموزه های مشتی روحانی ست که از حجره های تنگ و تاریک ( به فرموده خودشان ) به مسند صدارت رسیده اند .
در جمهوری اسلامی نه فقط نظر مردم که حتی جان مردم قابل اعتنا نیست ، براحتی می کشید هرکه را بر مدار بسته خود نمی بینید ، پس اینهمه توجیهی که حتی دوستانتان را قانع نمی کند برای چیست ؟
مگر احمدی نژاد نگفته بود ( در رابطه با زلزله ) زمین زیر پای مومن نمی لرزد !
مگر قرائتی نگفته بود زلزله بم بجهت پرداخت نشدن خمس و زکات مردم بومی آنجا بوده ؟!
مگر رهبر شما نفرموده گناه کشته شدن مردم ، نه بر قاتل که بر عهده مقتول است ! گویی مقتول مقصر است که چرا خود را از راستای تیر رها شده نمی تواند کنار کشد !!

راحت و آسوده بگویید گناه سقوط هواپیماها و کشته شدن مردم بر عهده کسانی ست که سوار هواپیما شده اند که اگر سوار نمی شدند ، کشته نمی شدند !

۱ نظر:

زیتون گفت...

مثل همیشه واقع بینانه و منطقی نوشتی فرهاد جان

Free counter and web stats