000

چهارشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۸

جمهوری اسلامی جنگل !

آيت الله ناصر مکارم شيرازی در پاسخ به پرسشی در باره انتصاب اسفنديار رحيم مشايی به معاونت اولی محمود احمدی نژاد، گفته است: «تصدی چنين کسی قطعاً مشروعيت ندارد و اگر خطایی در انتصاب مزبور از سوی بعضی از مسئولين محترم ( ! ) سر زده لازم است هر چه زودتر اصلاح گردد.»

اینجا جمهوری اسلامی جنگل است ، یعنی جمهوری اسلامی بی قانونی !
اولا دولت احمدی نژاد بواسطه تقلب گسترده با کودتای باند خامنه ای بر سر کار آمده و اصلا قانونی نیست .
دوم : حتی اگر از دید کرنش گران مقام رهبری به این قضیه نگاه کنیم ، احمدی نژاد بدلیل سرسپردگی به خامنه ای و با اعمال فشار و جنایت رهبری صندلی ریاست جمهوری را غصب نموده ، بنا بر این ، ذوب شدگان در ولایت باید بپذیرند که او حق دارد معاون اول و دیگر معاونین خود را انتخاب نماید ( از دید معتقدین به مقام عظمای بلاهت ) .
آقای مکارم در چارت سیاسی جمهوری اسلامی ، نه وکیل مجلس است و نه عضو شورای نگهبان ، لذا قاعدتا در جایگاهی قانونی نیست که با این صراحت بگوید مشایی در مقام معاونت احمدی نژاد ، فاقد مشروعیت است !
نکته در اینجاست که وی فرموده " فاقد مشروعیت " !
این به معنی رد این انتصاب از سوی " شرع " یعنی دین و به بیان دیگر عدم تائید از سوی " شارع " خداوند است !
با توجه به تعدد مجتهدین و حتی مراجع ( فقط ) در ایران ، و با عنایت به اینکه تقریبا تمامی مجتهدین ( که اجازه و وظیفه تطبیق شرایط با قوانین اسلامی و بویژه مذهب تشیع را دارند ، که البته این مجوز را هم خود برای خودشان صادر نموده اند ) با هم اختلاف نظر آشکار و اصولی دارند ، خود تصور کنید در نظام جمهوری اسلامی ، هیچ فردی قادر به هیچ کاری نخواهد بود چون کافی ست مجتهدی آنرا مغایر با شرع مقدس ( البته از دید خود ) بخواند .
مکارم شیرازی که متاسفانه در برابر خون های ریخته توسط عمال خونریز باند رهبری سکوت پیشه کرده بود ، به یکباره نطقش باز شد و معاون اول رییس جمهور منتصب رهبری را زیر سوال برد.

آقای مکارم !
بهتر نیست که از اول شروع کنید و از شارع مورد ادعایتان در مورد تقلب و دروغگویی ، ریختن خون مردم صاحب حق و دستگیری و شکنجه خلق الله سوال کنید که اگر شارع مورد نظرتان با اینها کنار آمد ، مسلما مشایی را نیز تحمل خواهد کرد که نکبت تر از رهبر و رییس جمهور نیست !

۱ نظر:

حسین . امیریه گفت...

خود مکارم و خیل از اینها آیا خود مشروعیت دارند تا در باره مشروعیت آت و آشغالهای بدتر از خودشان نظر به مشروع بودنش بدهند . . .

Free counter and web stats