000

سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۸

شرم اهالی حوزه مستقر در سایت بالاترین !

روزگاری بود که تا مطلبی در بالاترین درج می گشت و در آن اشارهای حتی غیرمستقیم به یکی از رهبران و مسئولان جمهوری اسلامی می شد ، با یورش قبیله ای و گروهی اعضای موسوم به اهالی حوزه مواجه و آنقدر باران منفی بر سر و رویش می ریختند تا حذف شود .
بسیاری از لینکهای من بهمین دلیل محو شدند و حتی یکبار ، بدلیل درج تصویر رادیولوژی از سر آقای خامنه ای ، وبلاگم در لیست سیاه قرار گرفت و تا مدتها لینک دادن به آن ممنوع بود .
امروز با همایش و قیام ملی در برابر تقلب و ریا و کودتای حکومتی ، شاهد آنیم که اکثریت قریب به اتفاق لینکهای مندرج در سایت بالاترین ، به افشای ماهیت حکومت کمک می کند اما دریغ از حضور منفی دهندگان قدیمی !

دلم برایشان تنگ شده ، نمی دانم با این رسوایی که صدای مراجع و حامیان روحانی رژیم را هم درآورده ، آیا این عزیزان راه خود را از متقلبین حکومتی جدا ساخته اند و یا بدلیل جفای بی حد باند رهبری نسبت به مردم ، شرم می کنند تا خود را هوادار آنان بخوانند .

بهرحال ، واقعه اخیر ، چشمان بسیاری را باز کرد . امیدوارم این دوستان هم ، امروز تلاش نمایند تا سابقه خود را تطهیر بخشند و راه خود از حکومتی که چنین وقیحانه خون مردم بی گناه را می ریزد ، تبری جویند .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست قدیمی
مدت هاست که دیگر به بالاترین با نام کاربری وارد نمی شوم و فقط به خاطر کسب اطلاعات این سایت را مرور می کنم.
زندگی من در شهر قم است، شهری که سالیان سال است، خفقان در آن موج می زند و سکوت تنها صدایی ست که از حنجره ی ناراضیان برمی آید؛ شهری که از ابتدای انقلاب شاهد حذف صداهای مخالف بوده است؛ شهری که مراجع آزاد اندیش فراوانی را مهر بر زبان زده، دیده و عالمان آزاده ی پرشماری را دربند حبس خانگی؛ شهری که مجتهدین گرامی مقداری را به خاطر می آورد که به دلیل مخالفت آنهم علمی نه اقدامی عملی، به ذلت کشیده شدند و بعضی از ایشان مظلومانه درگور شدند و اکنون تنها نامی از آنان دردل معدودی مانده است؛ شهری که ...
گله های شما از برخی کاربران در بالاترین را با تمام وجود درک می کنم که خود شاهد این حذف ها نه تنها در فضای مجازی بلکه در زندگی اجتماعی بوده ام.
این کامنت را فقط بدان جهت نوشتم که بگویم امروز مذهبی و غیر مذهبی دردی مشترک دارند، دردی که آتش به جان همه زده و قلوب تمام آزاد اندیشان را داغدار نموده است، درد دوری از آزادی، درد استبداد، درد انحصارگرایی و درد شعار دین.
امیدوارم همه ما به زودی شاهد جامعه ای باشیم که مردم در آن به راحتی تنفس کنند نه آنکه حتی مراجع تقلید و استادان بزرگ در آن نای برآوردن خروش را نداشته باشند.
دوست قدیمی شما و کاربر سابق بالاترین
ناظر110

ناشناس گفت...

دارم به این نتیجه می رسم یک عده خاصی هستند که "بالاترین" رو کنترل می کنن. شیوه برخوردشون زیاد از شیوه های احقی تبار دور نیست.

فرهاد گفت...

ناظر عزیز
خوشحالم که خبری از شما شد
نگران بودم
متاسفانه اوضاع فعلی همه ما را بهم ریخته ، کمتر کسی تصور می کرد مسئولین تا این حد جسورانه بر مردم بتازند و صدای هر ساز ناسازگاری را برنتابند.
امیدوارم صلح و شادی و امنیت و ازادی بر مردم ما بتابد.

دوست ناشناس گرامی
بالاترین مثل دریایی شده که تعدادی بر آن موج سواری می کنند . اما وجودش نعمتی ست که نمی توان منکر شد بویژه در چنین شرایطی که سایتها از انتشار اخبار ممنوع شده اند و سایتهای خارج از ایران را نمی توان یک به یک جستجو کرد

ناشناس گفت...

سلام واقعان که حق گفتید یه مدتیه از بالاترین بدم میاد دیگه حرف دل رو زدین

Free counter and web stats