000

شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۸

فیفا هم حال جمهوری اسلامی را گرفت !

تعدادی از بازیکنان تیم ملی در بازی با کره جنوبی در حمایت از اعتراضات مردم ، مچ بند سبز بستند .(کریمی ، مهدوی کیا ، نکونام ، کعبی ، ... )
این عمل که با استقبال گسترده ایرانیان در داخل و خارج از کشور روبرو شد ، فضای متشنجی در فوتبال کشور بوجود آورد و همه منتظر ماندند تا برخورد سیاسیون حاکم بر ورزش را فوتبالیستهای دگر اندیش ببینند .
بدنبال آن کریمی و مهدوی کیا از تیم ملی خداحافظی کردند .
فیفا بدلیل احتمال فشارهای سیاسی در استعفای بازیکنان ، از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواست ، توجه کنید ، فیفا درمورد مچ بند سبز بازیکنان جریمه ای درنظر نگرفته اما گویا جای دوست و دشمن عوض شده !
آقای کفاشیان ، دست نشانده علی آبادی در فدراسیون فوتبال ، به فیفا نامه نوشته و به صراحت بیان کرده که این عمل بازیکنان بدلایل سیاسی بوده و باید برای آنان محرومیت هایی ! درنظر گرفته شود .
با وجود دوستانی این چنینی دیگر نیزی به دشمن نیست !
اما جالب ست که فیفا در پاسخ به استعلام فدراسیون در مورد نحوه تنبیه این بازیکنان چنین گفته(منبع : سایت فارسی بی بی سی ، برنامه تلویزیونی ) :
در مورد بازیهایی که تحت نظارت فیفا انجام می گیرد ، فیفا مسئول تشخیص موارد خلاف است !
بعبارت دیگر :
فدراسیون جمهوری اسلامی !
در کار دیگران دخالت نکنید و بهتر است در محدوده اختیارات خود نظر دهید !
معمولا فدراسیون فوتبال هر کشوری با اعمال نفوذ می کوشد بازیکنان کشور خود را از هر جریمه و محرومیتی معاف کند اما سیاست مردم ستیزی حکومت ، در فدرسیون فوتبال هم اعمال می شود .
آقای کفاشیان ، آقای علی آبادی !
مطمئن هستم حالا که تیرتان به خطا رفته ، آرام نخواهید نشست که کینه توزتر از قوم شما ، خود شمایید . بهتر است شما هم تعدادی از اعضای حزب اله لبنان را در فدراسیون بگار گمارید و بازیکنانی از این دست را به بدست آنها بدهید که در عمل ثابت شده ، تیرخلاص آنها خطا نمی رود !

۳ نظر:

Unknown گفت...

چقدر از این جمله خوشم میاد:
در مورد بازیهایی که تحت نظارت فیفا انجام می گیرد ، فیفا مسئول تشخیص موارد خلاف است !

Unknown گفت...

معلوم نیست اینها چه کاره اند؟
میخوان تیم ملی صعود کنه یا دنیا بفهمه اینها چقدر عقده ای هستند؟
جالبه که از فیفا هم میخوان اینها رو تایید کنه فکر کردن اونجا هم مثل داخل ایرانه که هر فضولی خواستند بکنن و کسی چیزی بهشون نگه.

ناشناس گفت...

سلام
خواهش میکنم به من دعوت نامه بالاترین بدید تا در این اعتراضات سهمی داشته باشم
من از خارج کشورم
ewvpgmejr@gmail.com

Free counter and web stats