000

جمعه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۷

اعتراف در وزارت اطلاعات

هفت بهایی به جرم خود اعتراف کرده اند ! (دادستان کل کشور )

تا آنجا که من خبر دارم ، اگر گذر جبرییل هم به وزارت اطلاعات بیفتد ، مطمئنا به عمل شنیع و شیرین (!) لواط با شیطان اعتراف خواهد کرد و حتی بعید نیست بگوید آیات را از جانب خود بر پیامبر اسلام نازل نموده !

البته کافی ست به اتهامات دستگیر شدگان هم نظری بیندازیم :
1. توهین به مقدسات دینی :
واضح و مبرهن ست که اعتقاد به دین بهایی یعنی قبول ظهور امام زمانی که تشیع در انتظار آمدنش ، غرب را تهدید به اطاعت میکند .
فلذا همین اعتقاد به خودی خود بمنزله رد نظر حکومت ست و این یعنی جرم !

2. تبلیغ علیه جکهوری اسلامی :
با توجه به مورد قبلی ، می توان نتیجه گرفت که همان مورد کافی ست تا معتقدین به دین بهایی ، نافی تبلیغات و اصول حکومتی باشند که تمامی مساعی و البته درآمد خود را صرف ساختن راه های ورودی و عبادتگاههای خصوصی و عمومی برای مهدی موعود میکند .
بد نیست سخنان رییس جمهور ایران را در سازمان ملل ، کشورهای گمنام امریکای لاتین و ممالک ناپیدای افریقایی مرور کنیم تا ببینیم تاکید این مقام عالیرتبه سیاسی بر ظهور امام موعود چگونه اهداف سیاست خارجی وطن را تعیین میکند .

3. جاسوسی برای اسراییل :
اتهام جاسوسی از رایج ترین اتهاماتی ست که نثار دستگیر شدگان ( به هر جرمی) می شود .
از رامین جهانبگلو گرفته تا دانشجویان ، از سنجابهای مرزی تا دختران تهرانی که پاچه شلوار را روی چکمه می اندازند !
از دراویشی که همه هم و غم خود را به یک یاعلی مدد و هو 110 خلاصه می کنند تا پیروان بهایی !
اینجا را ببینید ونیز شکار کبوترهای جاسوس ، سنجابهای جاسوس ، بسیجی جاسوس ، ده نفره ، سه نفره ، هاله جاسوس ( البته نه آن هاله رییس جمهور ، ... ، خلاصه فقط سر من بی کلاه مانده که برای جاسوسی به نفع اسراییل انتخاب نشده ام !


۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقا فرهاد
شما اعترافات آقای شریعتمداری را دیدی و معذرت خواهی وی از خمینی را ! این تازه اول کار بود و اینقدر در اعتراف گرفتن وارد نبودن !
باید این حرف مهندس بازرگان را یادمان باشد که گفت : اگه روزی من به این تلویزیون آمدم و حرفی به جز این حرفهای الآن زدم ، بدونین اونی که حرفهای دیگه میزنه بازرگان نیست

این دو نمونه برای هفت پشتمون هم کافیه که بدونیم چه خبره

ناشناس گفت...

واقعا نمی دانم کی رنگ آزادی اندیشه و آزادی دین و آزادی از مذهب را در ایران خواهیم دید..

خجالت نمی کشند هنوز هم این جوک اعتراف گیری را ادامه می دهند! که را خر فرض می کنند؟! البته شاید بیشتر برای قدرت نمایی است. پستی خود را نشان می دهند.

Free counter and web stats