000

پنجشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۷

کاش دروغ حناق بود !

رییس جمهور خالی بند ایران در 22 بهمن آماری از پیشرفتهای ایران ارائه داد که گویی تنها کاربرد انتخاباتی دارد.
احمدی نژاد ادعا کرد : امروز بیش از 86 درصد مردم باسوادند.
خبرگزاری آفتاب از قول رییس مرکز آمار ایران آورده : در سال 1385 آمار جمعیت باسواد کشور 61 درصد بوده است !
احتمالا در دو سال اخیر یا تعداد بی شماری از بی سوادان به ملکوت اعلی اعزام شده اند و یا طبق عادت ، رییس جمهور بی خبر ، نام آنها را پاک نموده (بلایی که قرار است سر اسراییل بیاورد ) .

احمدی نژاد در بخشی دیگر از سخنرانی خود اعلام نمود : قبل از انقلاب اكثر بیماران برای مداوا به خارج از كشور اعزام می شدند .
و البته اشاره ای نداشت که امروز ، افراد سالم از کشور خارج می شوند و البته میلی به بازگشت هم ندارند!

رئیس جمهور افزایش انتشار مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی را از دیگر پیشرفت های كشور خواند .
کاش ایشان تعدادی از این مقاله ها را نام می برد تا نگویند منظور ایشان مقالات منتسب به " کردان " ، " زاهدی ، وزیر علوم" و خانم " معصومه ابتکار " است .

همچنین رییس جمهور به تعداد دانشجویان در قبل و بعد از انقلاب اشاره نمود و مقایسه آمارها را نشانه پیشرفت علمی حکومت اسلامی دانست .
لازم به ذکر است پیش از انقلاب دانشجویان بصورت رایگان تحصیل میکردند و امروز شمار کثیری از دانشجویان بایستی شهریه های سنگین را به دانشگاه آزاد پرداخت کنند .

وی از توجه ویژه دولت خود به حفظ آثار باستانی بعنوان خدمتی بزرگ به ایران نام برد و صد البته اصلا اشاره ای به سد سیوند و نابودی تنگه بلاغی ننمود .

رییس جمهورضمن ارائه آمار افزایش بی سابقه ساخت سد ، نیروگاه برق و خدمات برق رسانی ، حکومت اسلامی و بویژه دولت خود را مجری طرح ها مذکور نامید .
کاش این بزرگوار که گویا " مهندس است و مسایل را تحلیل میکند " ، دلایل قطع 12 ساعته آب و برق ( تابستانی ) پایتخت را عنوان می نمود .

احمدی نژاد با اطمینان اعلام نمود ایران ابرقدرت واقعی جهان است .
اصولا ادبیات احمدی نژادی سبک خاصی از خالی بندی ست که 3 سال گذشته وارد ادبیات سیاسی جهان شده.
لطفا لبخند بزنید و جدی نگیرید ، رییس جمهور ایران با شما سخن می گوید !

۲ نظر:

مانی خان گفت...

آبادانی است این رئیس جمهور؟

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...مثبت اندیشی به سبک ایرانی: بدون سرخ شدن دروغ گفتن هم فن و حرفه می‌خواهد. خب حداقل میشود گفت که رییس قم‌حور معجوب ولایتمان، حداقل یک حرفه بلد هست ....

Free counter and web stats