000

دوشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۷

آخه تو رو سننه !

ایران ورزشی :
باشگاه فرهنگى ورزشى استقلال با انتشار بيانيه اى خروج نام گروهك منافقين از فهرست گروه هاى تروريستى را محكوم كرد.

اعتراض به خروج نام مجاهدین از فهریست گروههای تروریستی ، مطابق با فعالیتهای فرهنگی شماست یا ورزشی ؟
کافیه خبر به فیفا برسه تا بدلیل دخالت تیم فوتبال استقلال در سیاست ، آنها را از مسابقات باشگاه های آسیا محروم کنه !
عجب مملکت شیر تو شیریه ! آقایان در همه امور دخالت می کنند الا در زمینه مورد تعهد و مسئولیتشان .

-------------------

اینجانب فرهاد حیرانی ،(خوشبختانه ) پسر بابام ، هرگونه تماس ، رابطه و یا حتی تمایل شخصی خود را نسبت به " سازمان مجاهدین خلق " و سازمانهای تابعه مثل شورای مقاومت (کجاست؟) انکار میکنم .
از دید من این سازمان نمونه ای دیگر از رابطه ولایتی ست که اعضا و یا هواداران باید چشم بسته نظرات شخص اول سازمان را اطاعت کنند .


۳ نظر:

پولاد همایونی گفت...

بدبختی ما همین است اگر می خواهی چیزی را نقد کنی و هر چیزی را سر جای خودش بگذاری باید هزار تا پانویس بگذاری که بابا نقد من از فلان چیز به این معنا نیست که من طرفدار آن یکی هستم. مثل قضیه غزه اگر حماس را نقد کنی طرفدار اسراییلی و بالعکس. نگاه جزمی هنوز در کشور ما سر و مره گنده می زید.

مانی خان گفت...

فرهاد جان وقتی یک آخوند شپشو همه کاره ورزش مملکت میشه میخواستی باشگاهها در مسائل سیاسی دخالت نکنند تازه ببین چه کسی مسئول باشگاه است که برای خودشیرینی همه را مجبور کرده بیایند راهپیمائی اعتراضی

مجاهدین آنهائی که با خلوص نیت و برای آزادی ایران چه در گذشته و چه در حال حاضر زندگیشان را به خطر انداخته اند قابل تقدیرند و حسابشان از وطن فروشان ودیکتاتور های رهبری جداست

ناشناس گفت...

درود* فرهاد گرامی

* فرستادن درود و عرض ارادت در این پست به هیچ عنوان به معنی هواداری از سازمان مجاهدین خلق نیست

آره بابا دنیای خرابی شده بـخدا، با این دوستمون پـولاد هم مـوافقم که البته به این معنی نیست که اگر ایشون در حزب و دسته ای فعالیت دارند من با این فعالیت هم موافقمـااااا

شاد باشی
کـیانوش

Free counter and web stats