000

یکشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۷

بالاترین

خوشبختانه سایت بالاترین دوباره فعال خواهد شد .
متجاوزین به حقوق دیگران که راهی جز حذف نمی شناسند ، اینبار هم به شیوه همیشگی خود یعنی " یا با من باش و یا نباش " عمل نمودند.
تمامیت خواهانی که صدای حقی را بر نمی تابند پس از اعمال روش های مختلف برخورد (مثل مسدود یا فیلتر نمودن ) ، سایتهایی را که نوک تیز قیچی سانسورشان به آنها نمی رسد را با " چماق های شخصی " مورد هدف قرار می دهند مبادا صدای حقی به گوش خفته ای رسد .

امید ست با تجربه ای که از گذشته بدست آمده ، دوستان تصمیم گیرنده در این سایت ، مدیریت نوینی را اعمال نمایند و همانگونه که بارها از سوی اعضا پیشنهاد شده ، تغییراتی را در سایت بعمل آورند .
بعنوان مثال ، منفی دادن که اکثرا بگونه ای فله ای و از روی عناد داده می شود تا مطلبی حذف شود .
اینگونه برخوردها شیوه ابتدایی همین " متجاوزین " به سایت است ، تعدادی که قدرتی ندارند ، با روشهای تخریبی ، مطالب مخالفین را حذف می کنند و آنانی که فرم اسشتهاد پر کرده اند وابزار لازم در اختیارشان قرار گرفته ، با روشهای انتحاری (!) ابداعی ( از دور نشانه برو مبادا دیده شوی ) محو میکنند .

تا یاد نگیریم شنیدن صدای مخالف ، احترام به قدرت بیان خود و اعتقاد به آزادی و حرمت انسانهاست ، چماق های شخصی و یونیفورمی همیشه بر سرمان کوبیده خواهد شد .

تلاش عزیزان در راه اندازی مجدد سایت بالاترین را قدر می دانیم و هرآنچه از دستمان برآید انجام میدهیم تا آنانی که دانایی را دشمن میدانند بدانند حضورمان بی اثر نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats