000

پنجشنبه، تیر ۲۳، ۱۴۰۱

وریا را هم برنتافتند

وریا غفوری بدلیل حمایت از دختر آبی، اعتراضات مردمی و مصیبت زدگان آبادان بایکوت شد ، هیچ تیمی اجازه ندارد کا\یتان استقلال را به خدمت بگیرد، نه استقلال ُ نه س\اهان و نه فولاد خوزستان ، تلاش تیم ها با مخالفت اطلاعاتی ها بدون نتیجه ماند
باید منتظر شروع مسابقات و حضور تماشاگران در استادیوم ها باشیم تا از خجالت مزدوران و عوامل حکومتی در ایند
جرم وریا این بود که می گفت مردم ایران شایسته زندگی سعادتمندانه هستند







۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود
در مورد مبارزه با حجاب اجباری توجه فرمایید من در ایران بین لاتها و اوباش و بسیجی ها و دانشجویان و کارمندان بوده ام. از بچگی تا حالا عقاید مردم حجاب دوست را شنیده ام.

مردان زیادی لات هستند و دو کار میکنند یکی اینکه به زنان خود می گویند باید حجاب چادر یا مانتو پوشیده تن کنند چون خیال می کنند مردی که زنش حجاب نداشته باشد بی غیرت است و فکر می کنند اگر یک مرد به موی زنشان نگاه کند مانند این است که آن مرد انگشت تو کس و کون زن آن لات کرده است.

برخی دیگر بسیار مزاحم زنان بی حجاب میشوند و به زنان هنرمند رقاص یا زن یا دختری که با مایو دو تکه در استخر مختلط شنا می کند می گویند جنده. حتی به زن مانتو پوش که فقط روسری ندارد فاسد می گویند.

راه حل این است که هر زن چادری دیدیم به مادر شوهر ان زن فحش رکیک بدهیم. ۰حداقل اینترنت را پر از فحش به زنان چادری و شوهرانشان کنیم.

باید انقدر فحش به چادری ها بدهیم تا آنها بفهمند چادر امنیت نخواهد داشت و فحش و تحقیر خواهند شد. اگر زنش را مجبور به چادر کنند مردان به زنش و مادر مرد جنده خواهند گفت و اگر چادر نکند دوستانش بی غیرت به او خواهند گفت او باید یکی غز این دو فحش را انتخاب کند بشنود.

باید مثل متلک جواد که زد توسرلاتهای پرادعای جوادیه تهران
و مثل متلک مگر من عبداللهم که زد تو سر لغت خداپرست
فرهنگ سازی کنیم با حجابها بفهمند مغزشان فاسد است. بفهمند حضرت محمد و زهرا بیمار روانی و جنسی بودند.

باید به دختران و پسرانمان زنان چادری را نشان بدهیم و بگوییم آنان بیمار جنسی و روانی و در رفتار و عمل جنده و فاحشه هستند.

باید پسران و دختران بفهمند دیدن بدن لخت یک زن و دختر چیزی برای سرخوردگی زن ندارد.

خلاصه دیوانه حرامزاده ای چون محمد رسول الله سنگی در چاه انداخته که ۱۴۰۰ سال دنیا را به فساد و شرارت سوق داده است.

Free counter and web stats