000

دوشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۰

مقدمه چینی برای حذف پیشوند امام و آیت اله العظمی از نام خامنه ای ؟!

نماز جمعه این هفته تهران ( چهارم بهمن 1390 ) به امامت آقای خامنه ای برگزار می شود . جالب ست که برخی از سایتها فقط عنوان " آیت اله " را برای خامنه ای ذکر کرده اند و برخی به " رهبر معظم انقلاب " اکتفا نموده اند !
سایتهای فردا ، خبر آنلاین و مهر نیوز تنها به پیشوند آیت اله اکتفا نموده اند و سایتهای رجا نیوز ، فارس ، افتاب و فرارو با احترام بیشتری از آقای خامنه ای بعنوان " رهبر معظم انقلاب " یاد نموده اند .

با توجه به اینکه اخبار مربوط به اقای خامنه ای با وسواس شدیدی از سوی دفتر وی دنبال می شود و به دستور دفتر ولایت فقیه ، تنها می بایست اخباری که از سوی این دفتر منتشر می شود در خبرگزاریها بازتاب یابد ، می توان چنین اشاره توهین آمیزی را نسبت به مقام عظمای ولایت از سوی برخی سایتها ، نشانه جریانی برای تغییر نگرش به خامنه ای برشمرد .

هنوز گفتار ذوب شدگان ولایت را از یاد نبرده ایم که افسانه هایی مضحک و خرافاتی برای شخصیت آقای خامنه ای ذکر می کردند .
شاید این نشانه هایی از بروز اختلاف در نگرش به راهبردهای آتی برای حفظ و بقای جمهوری اسلامی باشد . بویژه آنکه سرداران سابق سپاه هم با نوشتن مقالاتی انتقادی اما غیرمستقیم ، هشدارهایی جدی به مقام شامخ ولایت داده اند ، امری که در جمهوری اسلامی نشانه هایی واضح از ارتداد خوانده می شود !

۳ نظر:

خُسن آقا گفت...

آقا فرهاد دیگه حتی آقا هم کنترلی بر اوضاع ندارد درست شده مثل آخرهای دوران حکومت کمونیستی شوروی سابق. دیگه توی اون حکومت سگ هم صاحب‌اش را نمی‌شناسد!

فرهاد گفت...

حسن آقای عزیز،
همه فروپاشی این حکومت را باور کردند الا خامنه ای !

خلیل گفت...

سلام،

وقتی اقای خامنه ای و آخوندها باور کند، کار تمام است.

Free counter and web stats