000

جمعه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۹

از قیمت خامنه ای تا سواد احمدی نژاد !

جناب مصباح فرموده : خامنه ای به اندازه میلیاردها دلار برای ما ارزش دارد !
جالبه که مصباح قیمت خامنه ای را به دلار امریکایی ( پول دشمن ) ارزیابی میکنه ، درضمن همانطور که 18,5 میلیارد دلار پول و شمش طلای ایران را به ترکیه فرستادند تا در آنجا مصادره بشه و احمدی نژاد هم بگه خب نوش جانشان ، بد نیست رهبری را هم بعنوان تتمه همان دلارها به ترکیه بفرستند تا حسابی نوش جان کنند !

تا قبل از 25 بهمن مسئولین ادعا میکردند که چند نفر ، ده نفر ، 20 تا 30 نفر خلاصه تعدادی بسیجی در تظاهرات مردم به قتل رسیده اند که البته برای حفظ جان اعضای خانواده آنها از ذکر اسامی آنها معذورند !
اما بعد از 25 بهمن بیکباره همه دستگاه های تبلیغاتی حکومتی در بوق و کرنا کردند که ای داد بیداد ، صانع ژاله بیسجی بوده و بدست مردم به قتل رسیده ، شریعتمداری کیهان هم نه گذاشته و نه برداشته ، گفته صانع ژاله خبرچین کیهان بوده !
بد نیست حالا که قراره اسامی شهدای بسیجی (آدم فروش های حسین بازجو ) اعلام بشه ، نام چند نفر از همانهایی که قبلا ادعا می شد در جریان تظاهرات مردم به قتل رسیده اند را هم اعلام کنند !
جمهوری اسلامی مدعی شده که خبر مصاحبه برادر صانع با رادیوهای بیگانه در مورد کذب بسیجی بودن صانع ژاله جعلیه ، با این حساب ماموران اطلاعاتی بدلیل مصاحبه نکردن (!) قانع ژاله با رادیوها ، وی را دستگیر کردند !

ضمن اینکه اصلا هیچ چیز صانع ژاله با این حکومت جور درنمیاد : اولا صانع کرد بوده ، دوم اینکه سنی بوده و از همه اینها مهمتر ، دانشجوی رشته هنر بوده ، آخه کدام یک از موارد ذکر شده با جمهوری اسلامی و بخصوص شریعتمداری همخوانی داره !

احمدی نژاد : فکر نکنم اوباما حتی بتواند اسم خود را بنویسد !
جناب رییس دولت کودتا ، شما به " عهدنامه گلستان چای " گفتن خودتان ببخشید ، شما به " سانی تری فیوژ " گفتنتان ببخشید ، شما به " بریتانیا ، جزیره ای در غرب افریقا " گفتنتان ببخشید ، شما به ... !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats