000

یکشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۹

دکتر فریبرز رییس دانا هم دستگیر شد

فریبرز رییس دانا ، اقتصاد دان منتقد حکومت ، دیشب دستگیر شد . عوامل اطلاعاتی در هنگام ورود به منزل وی از ارایه حکم ورود به منزل و دستگیری وی خودداری نمودند .
رییس دانا اقتصاد دانی با گرایش چپ ست که همواره سیاستهای اقتصادی جمهوری اسلامی را به نقد کشیده و نسبت به بسته بودن فضای سیاسی حاکم بر کشور اعتراض می نمود .
در سفری که دکتر رییس دانا به برلین داشت ( تصور میکنم دو سال پیش و پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری) ، در مصاحبه با تلویزیون ایرانیان برلین ، به نقد سیاستهای دولت پرداخت و هدف دولت از آنچه " هدفمند کردن یارانه ها " عنوان می شود را فاش نمود ( قسمت سوم ) .
قابل توجه ست که گرچه این مصاحبه پیش از کودتای انتخاباتی انجام شده اما پیش بینی های آقای رییس دانا ( متاسفانه ) کاملا بوقوع پیوسته .
این مصاحبه در 5 قسمت در یوتیوب قابل دسترسی ست ( با کلیک روی عناوین زیر ، صفحه مورد نظر باز خواهد شد ) .

قسمت اول
: سیاستهای هسته ای جمهوری اسلامی

قسمت دوم : تاثیر تحریم های بین المللی بر اقتصاد و زندگی مردم ، انتخابات دهم ، سود جمهوری اسلامی از ستیز با غرب و شعارها و سیاستهای افراطی

قسمت سوم
: هدف دولت از اجرای طرح یارانه ها ( شناسایی عوامل دولتی و پرداخت به آنها ، فشار بیشتر بر طبقه محروم و وابسته کردن قشر حقوق بگیر به دولت برای جلب حمایت آنها )

قسمت چهارم : مافیای اقتصادی و ناتوانی دولت در مقابله با سران و گروه های فساد و فشار ، علاقه سران به حفظ وضع موجود ( غارت ثروت ملی )

قسمت پنجم : نقد آرای دکتر رییس دانا ( تاکید بر طیف چپ و نقش آنها در ایران )

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats