000

پنجشنبه، مهر ۱۵، ۱۳۸۹

وقاحت بی حد احمدی نژاد

احمدی نژاد در نامه ای به پاپ بندیکت شانزدهم بر لزوم تعامل اديان آسمانی به منظور جلوگيری از انحطاط جوامع بشری تاکيد کرده است.
وقاحت رییس دولت جمهوری اسلامی گویا حد و مرزی ندارد. وی در حالی از لزوم تعامل ادیان سخن می گوید که انگار از دستگیری و قتل معتقدان به ادیان در جمهوری اسلامی بی خبر ست !
بطور متوسط هر هفته یک مسیحی بدلیل اعتقاد به مسیحیت بازداشت می شود ، دستگیری بهاییان در ایران امری عادی جلوه می نماید و در این رهگذر حتی مسلمانان در امان نیستند و به اتهام دگراندیشی و بدعت ، حکم اعدام برایشان صادر می شود .
بی اعتنایی رهبران به نامه های احمدی نژاد هنوز نتوانسته وی را متقاعد نماید که نامه هایش بیش از آنکه نامه ای رسمی از سوی رییس دولتی تلقی گردد ، به مثابه دروغی آشکار و ابلهانه انگاشته می شود که حتی ارزش توجه ندارد چه رسد به پاسخگویی !
وقاحت رییس باند کودتا حربه ای ست تا رهبر بی کفایت جمهوری اسلامی با تمسک به آن از شجاعت ( بخوانید خیره سری و بلاهت ) دولت سخن گوید و از انتقادهای روزافزون بر دولت چشم پوشد .
کاش جناب پاپ اعلام میداشت تنها در صورتی به نامه احمدی نژاد پاسخ می دهد که جمهوری اسلامی به صراحت از بازداشت گسترده مومنان به ادیان دست برداشته و آزادی مذاهب را اعلام نماید .
سابقا مسئولین جمهوری اسلامی تلاش می کردند تا نظام را قانونمند و کمی تا قسمتی آبرودار نمایش دهند اما پس از انتخابات دهم گویی پرده ها برافتاده و سران کودتا با وقاحتی وصف نشدنی می کشند و می گویند کسی کشته نشده ، شکنجه میدهند و می گویند کسی دستگیر نشده تا شکنجه شود ، سنگسار می کنند و اعلام می دارند چنین مجازاتی وجود ندارد ، .... احمدی نژاد معرف نسلی از سیاستمدارانی ست که تصور می کنند با دروغگویی آشکار و کتمان جنایاتشان می توانند انگیزه مبارزین را نابود کنند .
اهانتهای همیشگی این فرقه به مخالفان بیش از آنکه تلاش برای کتمان حقیقت باشد ، حربه ای ست تا به منتقدان و مخالفان القا نمایند فعالیت آنها تاثیری بر تداوم وقاحت و جنایات آنها نداشته و صلاح بر آن ست که یا تحملش کنند یا همراهش شوند تا حذف نگردند .

۱ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان برای مزاح که از عصبانیتت کاسته شود این بابا معلومه که بچگیهاش هم بچه پر رو بوده که شانس آورده بعد از اصغر قاتل بوده البته اللهو اعلم در دوره اینهم جلوی در مسجد شاه یک اصغر شربتی بود که پیرو خط اصغر قاتل بود شاید راهش از پیش اون کج شده باشد . اما خارج از شوخی با ادایی که دوروز پیش درتهران آوردند گویای اینه که زودتر از آنچه ما فکرش را میکنیم رفتنیند.

Free counter and web stats