000

سه‌شنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۹

گرانترین فاحشه دنیا سخنگوی دولت جمهوری اسلامی شد !

چند خبر کوتاه را بخوانید تا برسیم به تیتر :
سید حسن نصراله : تعهد میدهم ایران ( منظورش جمهوری اسلامیه ) از هرگونه کمک به لبنان ( یعنی فقط حزب اله ) کوتاهی نخواهد کرد .
با این حساب سید حسن سخنگوی جدید دولت جمهوری اسلامیه که اینطور با اطمینان از برنامه های آینده دولت کودتا خبر داره . طبق گزارشات رسیده از هوادار نزدیک سید حسن نصراله ( عکس روبرو) ، قراره این بزرگوار به دیدن خامنه ای بره و دست رهبر را ببوسه و 50 میلیون دلار نقد بگیره .
با این حساب سخنگوی جدید جمهوری اسلامی ( سید حسن ) گرانترین فاحشه دنیا محسوب میشه !

خبرگزاری مهر از قول محققان جهان اعلام کرده نماز سلامت می آفریند .
من با عینکم هم که مطلب را خواندم جایی نشانی از محققان ندیدم . شما هم بد نیست بخوانید . در تمام مطلب به گزارش مهر اشاره شده اما انگار یادشان رفته اسم محققان را بنویسند . روزه داری ( شاید هم دروغگویی ) کم حافظگی میاره !

میرحسین جان موسوی گفته : جنبش سبز زمینه آشتی ملی را فراهم آورده . این سخنان میرحسین گویی در پاسخ به صحبتهای خامنه ای ست که گفته هرکس به اصول اعتقاد داره بیاد مذاکره کنیم . البته ولی فقیه ( بلاهت وقیح ) در همان سخنرانی هم گفته با امریکا هم مذاکره می کنیم .
باید به میرحسین جان بگم که عزیز دل برادر ، مردم که در شعارها علیه رهبری سنگ تمام گذاشتند ، مذاکره با کسی که مردم خواهان خلع او هستند یه کمی شوخی بنظر میرسه !

کوچکترین قرآن جهان
در مراغه رونمایی شد .
رییس اداره ارشاد مراغه ضمن اعلام مطلب فوق گفت که از فواید این قرآن این ست که کسی نمی تواند آنرا بخواند و مجبور می شود سخنان ولایت فقیه را باور کند !

۲ نظر:

عمو اروند گفت...

خردورزان نه قرآن می‌خوانند و نه به لاطائلات ولی نافقیه گوش فرامی‌دارند.

فرهاد گفت...

عموی عزیز
خردورزان هم قرآن می خوانند و هم هر نوشته دیگری که مورد عنایت دیگران است .
مهم این ست که به صرف بیان نظری از سوی کسی که مدعی صاحب نظری ست ، باورهای خودمان را بی دلیل آغشته به باور آنان نکنیم.

Free counter and web stats