000

سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۸

پیام هویدا و ژنرالهای شاه به همکاران ایرانی !

نامه هویدا و ژنرالهای شاه به همکاران امروزشان در ایران:
همکاران عزیز ایرانی !
امروز شما در مقابل مردمی هستید که 30 سال پیش ما را به جایی فرستادند که فردا شما را هم به همینجا روانه خواهند کرد !
ازین رو نصیحتی برادرانه به شما می کنیم ، از عاقبت ما درس بگیرید ، بی جهت برای حفظ مقام اول مملکت ، خود را به دردسر نیندازید ، ما هم با اعتماد به اعلیحضرت همایونی شاهنشاه ایران که زمانی قدرتی همپایه ولی فقیه امروز شما را داشت ، تمامی مساعی خود را بکار بستیم تا حکومت او را حفظ کنیم .
ما نیز در مقابل مردم خشمگین از بی عدالتی ها و ظلم های رژیم ، دست به سلاح بردیم اما نهایتا ما ماندیم و شاه رفت !
مطمئن باشید شما نزد رهبرتان عزیزتر از ما نزد اعلیحضرت نخواهید بود ، شاهنشاه ایران به وقت تنگنا ما را کت بسته تحویل مردم داد تا زمان بخرد و از ایران بگریزد . فردایی نه چندان دور ، مقام عظمای ولایت نیز شما را دست بسه تحویل مردم می دهد تا بتواند از ایران بگریزد .
البته شاهنشاه آریامهری که تمامی دنیا خواستارش بودند ، نهایتا دربدر شد و تنها انور سادات بود که مردانگی کرده و او را در مصر تحویل گرفت ، گمان نمی بریم مقام عظمای ولایت شما را حتی حسن نصراله ، چاکر همیشه دست بوس جیب خالی کن ، خواهانش گردد و به استقبالش رود ، این بازی روزگار است که بر سر تمامی مستبدین می رود و باز دیکتاتوری ظهور می کند و بازی را جدی نمی گیرد !
همکاران عزیز و قاتلین محترم !
شاهنشاه آریامهر می گفت رهبر ایران است و مقام عظمای ولایت داعیه ولایت امر مسلمین جهان را دارد!
شاهنشاه آریامهر آرزوی ژاندارمی منطقه (خلیج فارس) را داشت ، مقام عظمای ولایت شما ، ادعای مدیریت و آقایی بر جهان را دارد !
شاهنشاه آریامهر پشتیبانی تقریبا تمامی قدرتهای جهان را همراه داشت و مقام عظمای ولایت شما تنها پشتیبانش حسن نصراله فلک زده است و چاوز جیب بر !
مقامات ایرانی در زمان بزرگ ارتشداران ، در همه جهان مورد استقبال مقامات عالیه قرار می گرفتند اما خودمانیم ، به مقامات ارشد نظام شما ویزا نمی دهند و اگر بدهند ، مطمئنا دامی ست برای دستگیر کردنشان ! ضمن اینکه آقای رییس جمهور منتخب رهبر برای سفر به عربستانی که همیشه مداهنه گوی اعلیحضرت بود ، باید دریوزگی کند و وعده تغییر نام خلیج همیشه فارس را بدهد ، گویی نام این " خلیج همیشه فارس " پشت قباله مادرش بوده که اجازه بذل و بخشش آنرا دارد !
خودتان قضاوت کنید که اعلیحضرت با آنهمه امکانات نتوانست خواسته های کوچکش را برآورده سازد ، شما چگونه توقع دارید با هذیان گویی رییس جمهور منتخب رهبر و نعره های گروهبان فیروزآبادی بتوانید به آرزوهایی که برای حضرت علیه فاطی بانو تنبان نمی شود و دست نیافتنی می نمایند ، دست یازید !
همکاران گرامی و جانیان عزیز !
توجه داشته باشید که ما ارکان حکومت شاهنشاهی بودیم که این حکومت از سوی تمامی قدرتهای آن روز جهان حمایت می شد و چون شما هم اینگونه بی محابا خون مردم را نریختیم و آنانی که چنین بلایی را بر سر ما آوردند ، مدعی دیانت و رافت اسلامی بودند .
رژیم جمهوری اسلامی شما نه از حمایتی برخوردار است و نه بدنه اش استوارتر از حکومت شاهنشاهی ست ، ضمن اینکه مخالفان شما ( مردم ایران ) نه تنها ادعای دیانت اسلامی ندارند که بر ظلم دینی و ریای مذهبی شوریده اند و مطمئنا رفتاری که با شما خواهند کرد ، آنچنان خواهد بود که درخور رفتار امروز شما با ایشان باشد !
در زمان ما نه اینترنتی بود و نه حتی دوربین فیلم برداری وسیله ای عمومی ، اما باز هم تقریبا همه مایی که عوامل «نظام شاهنشاهی " بودیم گیر افتادیم ، امروزه مردم بوسیله ماس ماسکهایی که گویا موبایل نامیده می شود ، عکس شما را در هر تظاهرات و بگیر و ببندی ثبت کرده اند و هر جوانی در اقصی نقاط دنیا آرشیوی از عکس های شما را که در حال ضرب و جرح مردم و شلیک گلوله به سوی ندای ملت و سهرابی که از شاهنامه بیرون آمده تا اکوان دیو را رسوا کند ، ذخیره نموده تا در روز مبادا به دادگاه عرضه نماید .

توجه داشته باشید که ما یک 17 شهریور خلق کردیم ، شلوار از پایمان بدر آوردند ، شما که تقویمتان انباشته از 17 شهریورهاست !
هویدا 13 سال نخست وزیر شاه بود ، اعلیحضرت حتی 13 دقیقه هم به او مجال نداد تا از دست مردم بگریزد ، تیمسارها و سپهبدهای ارتش که سالیانی دراز به شاهنشاه خدمت کرده بودند ، حتی به اندازه وزن درجات نظامیشان نزد بزرگ ارتشداران اعتبار نداشتند تا از کشور بگریزند و جان سالم بدر برند .
شما هم از دید مقام عظمای ولایتتان ، تنها ابزاری هستید که فقط بکار قتل و سرکوب و جنایت می آیید و هرگاه تاریخ مصرفتان به سر رسد ، یا بدست خودش و یا بدست مردمی ویزای سفر به نزد ما را دریافت می کنید .
هرگاه گوش رهبرتان آماده شنیدن صدای انقلاب مردم خشمگین شود ، شما را یکایک به سلولها می فرستد تا خود و فرزندانش ( بویژه آقا مجتبی ) بتوانند چمدانها را ببندند و با هواپیمایی که الزاما اینبار توپولوف روسی نیست ، از مرزها خارج شوند .
امید است همکاران و دوستان توصیه های ما را جدی بگیرند ، بویژه گروهبان عزیز ، فیروزآبادی که در وقت فرار نه هواپیما قادر به حمل او خواهد بود و نه کشتی !
به پیوست عکسهایی از سرنوشت خود را برای شما دوستان و همکارن ارسال می کنیم ، شاید به مشاهده آنها بخود آئید و از سرنوشت دردناکی که در انتظار شماست ، آگاهی یابید .
با احترام فراوان :
امیر عباس هویدا ، تیمسار سپهبد رحیمی ، تیمسار سپهبد اویسی ،تیمسار نصیری ، تیمسار خسروداد ، تیمسار ناجی
عکسهای ارسال شده توسط نامبردگان در معرض دید همکاران ایشان قرار داده می شود :













۴ نظر:

ناشناس گفت...

مطلب مزخرفي بود
دستتان درد نكند

ناشناس گفت...

شعار مردم تهران در تظاهرات امروز:

موج سبزم
سبز سبزم
من رها می کنم این وطن را:
آمدم آمدم تا که مانم
ای برادر
خون خواهر
می چکد می دهد این ندا را:
آمدم آمدم تا که مانم
خشم ملت
شور امت
می دهد هر دمم این ندا را:
آمدم آمدم تا که مانم
آمدم آمدم تا که مانم

ناشناس گفت...

شعار مردم تهران در تظاهرات امروز:

موج سبزم
سبز سبزم
روز و شب سر دهم این ندا را:
آمدم آمدم تا بمانم
جان دهم این وطن را رهانم
-----------------------
ای برادر
خون خواهر
می چکد می دهد این ندا را:
آمدم آمدم تا بمانم
جان دهم این وطن را رهانم
-----------------------
خشم ملت
شور امت
می دهد هر دمم این ندا را:
آمدم آمدم تا بمانم
جان دهم این وطن را رهانم

ناشناس گفت...

aali bood
che tahlile zibaee
motshakeram

Free counter and web stats