000

یکشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۸

آخرین و مهمترین اخبار رسیده !

آقای جنتی فرموده : کارمندان ایرانی سفارت بریتانیا که در بازداشت هستند، محاکمه خواهند شد.
البته واضح و مبرهن است که این کارمندان باید هم محاکمه شوند ، اینها ملوانان انگلیسی نیستند که با سلام و صلوات بدرقه شوند ،
ملا حسنی عزیز هم چند بار اشاره نموده که خشم مقامات ایران از بریتانیا نه بدلیل دخالت آنها در اعتراضات مردمی علیه رژیم ، بلکه بجهت بلوکه کردن پولهای مقام معظم " بلاهت وقیح زاده" است .
فلذا بنظر می رسد تنها راه باقیمانده برای ماچ و بوسه مقامات دو کشور ، آزاد کردن پولهای آقای " مجتبی خامنه ای زاده " از سوی بریتانیا و رها کردن کارمندان بخت برگشته ایرانی سفارت انگلستان در تهران می باشد .
نکته جالب اینجاست که مقامات ایران برای بازپس گیری این پولها ، تهدید به اشغال و مصادره " باغ قلهک " نموده اند .
در این میان ، منوچهر متکی بیش از دیگران کیفش کوک است تا به فرض تبانی مقامات دو کشور بتواند در مراسم بدرقه کارمندان ، زیر چشمی ، نگاه های حریص و هیز خود را نثار کارمندان نسوان سفارت سازد .
فعلا که بریتانیا بال و پر ریخته شرایط نزدیکی با جمهوری اسلامی را فراهم می سازد !









----------------
مسئولین ایران ، به ازای تحویل جنازه های مقتولین حوادث اخیر به خانواده هایشان ، تقاضای پرداخت مبالغی هنگفت از سوی خانواده ها کرده اند .
این مقامات همچنین اعلام نموده اند که قتل مردم در خیابانها ، بدست عوامل خارجی و هواداران یکی از نامزدهای انتخاباتی صورت می گیرد .
پدر یکی از مقتولین ( شهدای ) جنبش مردمی از مامور مربوطه سوال نمود که اگر پسرم را عوامل خارجی به قتل رسانده اند ، شما چرا پول تیر را می گیرید؟
مامور با قیافه ای حق به جانب پاسخ داد که همه این پولها پس از طی مراحل اداری سهمیه بندی و کسر عوارض آقازاده ها ، یکجا به حساب عوامل ذی ربط در لبنان و وزارت اطلاعات واریز خواهد شد تا حق به حقدار(!) برسد !
---------------
آقای رفسنجانی بالاخره به حرف درآمد اما طبق معمول ، حرفی از جنس زبان ! نزد .
رفسنجانی که برخلاف مقام عظمای " بلاهت وقیح " حتی " اندک آبرویی " هم برای خود متصور نیست ، فرمود : هیچ وجدان بیداری از این وضع راضی نیست . معمولا آقای رفسنجانی که فارسی را خوب درک نمی کند ، در معنی پاره ای از کلمات ، دچار اشتباهاتی فاحش می گردد .
نزدیکان ایشان در توضیح سخنان بزرگ قومشان اعلام نمودند کسی که در مهمترین و حساس ترین روزها خود را به خواب زده باشد واضح است که نمیداند وجدان چیست ، چه رسد از نوع بیدارش !
----------------
و اما خبرگزاری دولتی ایرنا : احمدی نژاد قانون تجدید نظر در روابط اقتصادی با کشورهای حامی تروریسم را ابلاغ کرد !
خامنه ای هم گفته : در انتخابات اخیر هیچ تقلبی صورت نگرفته ، اگر این دو اظهار نظر وقیحانه را با هم بخوانیم ، متوجه منظور خامنه ای خواهیم شد که گفته : نظرات رییس جمهور با من بسیار نزدیک است !( البته از جهت وقاحت !) .
نکته : دولت آقای ا.ن. تا بحال فقط با کشورهای روسیه ، چین ، ونزوئلا ، سریلانکا ، جزایر کورمور توانسته ارتباط تنگاتنگ و البته یکسویه اقتصادی برقرار کند !
با توجه به حمایت اکثر این کشورها از خشونت و کشتار مردم بدست عوامل حکومتی ، قاعدتا منظور ملیجک رهبری ، اروپا و بویژه آلمان است که ( فعلا ) اعلام نموده اند در کنار مردم ایران قرار خواهند داشت . فلذا دولتی که مردم خود را تروریست می خواند ، نهایتا بایستی خود را هم سرکرده تروریستها بداند و ... بگذریم ، تفسیر جملات ا.ن. فقط از الهام و همسر سلیطه اش بر می آید !
----------------
گویا ماموران دولتی سراغ خانه های مردم میروند و به ساکنین می گویند که همسایگان از دست کسانی که الله اکبر می گویند شکایت کرده اند !
رندی می گفت این همسایگان چطور تا بحال از دست اذان گویانی که با بلندگو نعره می زنند ، شکایت نکرده بودند و به یکباره گوششان به ذکر خدا حساس شده !
-----------------
و اما آخرین خبری که هم اکنون بدستم رسیده :
حضرت خدا در تازه ترین آیه ای که توسط جبرییل نازل کرده رسما از بندگانش و بویژه مسلمانان ایرانی بابت خلق خامنه ای و احمدی نژاد عذرخواهی نموده و قول داده تا اگر پس از این بازهم دچار چنین اشتباهات غیرقابل بخششی شود ، از مقام خود استعفا داده و امور را به شیطان ، ببخشید ، ابلیس بزرگوار تفویض نماید .
در همین رابطه قبلا احادیث معتبری نقل شده بود که خداوند منکر آفرینش این دو نفر شده اما پس از بازشماری آرا و بازنگری پرونده ها ، شورای نگهبان آفرینش خبر از ... متاسفانه این قسمت از گزارش از سایت الهی حذف شده .

۱ نظر:

فرهاد گفت...

ناشناس عزیزی که محبت می کنید و به اینجا می آیید ،
کامنت شما بدلیل هرزه نگاری و بی ادبی حذف شد ، لطفا برای فحاشی به اعتقادات مردم ، محل دیگری را انتخاب کنید .

Free counter and web stats