000

چهارشنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۸

چه می کنی با وطن ما ؟

احمدی نژاد همانگونه که انتظار می رفت ، رفت و همانی گفت که باید می گفت تا بیش از این آبروی ایران را حراج کند و خود را بی مقدار .
غاصبین وطن به چه فکر می کنند ؟ اینهمه تاکید بر حذف ناممکن حکومتی که می تواند حاکمیت ایران را بر منطقه ممکن کند ، از روست ؟
فرض (محال ) کنیم حکومت ایران روزی اسراییل را نابود کند ، (آرزو بر کم خردان عیبی نیست ) ، چه چیز عاید ایران می شود ؟
جز این است کهاین گروه های پر شمار فلسطینی که امروزدشمنی واحد دارند ، بیش از دشمن بر سر و روی خود میزنند ، در این فرض ناممکن ، بجهت اختلاف عمیقی که با خود دارند ، سرزمین بدست آمده را تکه تکه کرده و هر گوشه اش را به نوعی به آشوب خواهند کشند؟
آیا فردای محو اسراییل ، اعراب برای نابودی ایران هم قسم نخواهند شد ، همانگونه که امروز برای محو ایران ، دست دوستی بسوی اسراییل دراز نموده اند ؟
احمدی نژادی ها بگونه ای از صحبهتای معجزه هزاره دوم و بل سوم سخن می گویند که گویی فتح القتوحی بوده در قلب دشمنی سازش ناپذیر !
نمی فهمند که ترک سالن سخنرانی از سوی دیپلماتهای اروپایی به معنی اتحاد عمل آنها برای مقابله با ایران است .
درک نمی کنند ایجاد تنش و خصم زایی هنری ست که از هر بی هنری برمی آید . کدام کشور و دولت قابل اعتنایی را همراه خود کرده اید که به سیاق بدسلیقه خود مباهات می کنید؟
گویی رییس جمهور فعلی ایران ، از فرصت بدست آمده در کنفرانس ژنو برای تبلیغات انتخاباتی و عزیز شدن نزد رهبری و دستگاه حاکمه بهره برده بود ، انتخاب عدم به بهای انتحار وطن !
احمدی نژاد سر مست از صحبتهایی که تنها همراهانش آنرا تایید می کردند نام ایران را هم شان مقام فقیهی نمود که ولایتش نه بر فقاهت که بر سفاهت بنیان نهاده شده .
می گوید اکثر حضار به ستایش از گقتار برخاستند ، چگونه است که این حاضرین حتی به اندازه غایبین نمودی و اثری ندارند و کلامی نمی گویند؟

گر هم گله ای هست ، دگر حوصله ای نیست .
کاش میرفت میخ آهنین در سنگ !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ممکنه بگین شما کجاتون سوخته؟نابودی اسرائیل یا ایران،که همانند اسرائیل،خود نظامی اشغال گر است و حتی حاضر نیست اجازه دهد کردها،عربها،بلوچها،آذریها و ترکمنها به زبان مادری خود تحصیل کنند،چه رسد به نظام فدرال یا باز پس دادن اسقلال آنها.

فرهاد گفت...

دوست ناشناس عزیز
متوجه منظورت نمی شوم ، اینکه حکومت ایران به اقلیت های قومی ظلم میکنه یا چرا آزادی عمل به آنها اعطا نمی کنه ، در حوزه قدرت یا اختیار من نیست ، بهتره به وبلاگ احمدی نژاد سر بزنی و این سوال را مطرح کنی .
موردی که من به آن اشاره کردم این بود که چرا رییس جمهور برای تبلیغات داخلی ، شان ایران را پایین میاره و چرا سخنانی را بر زبان جاری میکنه که خودش هم میداند عملی نیست و تنها هزینه های گزاف بر دوش ملت ( و از جمله همان اقلیتهای مورد نظر شما ) میگذارد
امیدوارم نوبت بعد که پیام می گذارید حالتان بهتر باشه

Free counter and web stats