000

دوشنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۸۸

مرد بد اخلاق ، سرمربی تیم ملی

محمد مایلی کهن بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد !
یادم می آید در بازیهایی که در هند برگزار می شد (تصور می کنم بازیهای جام ملتهای آسیا ) تیم ایران چند مربی داشت که اگر درست در خاطرم مانده باشد ، چراغپور بود و ابراهیمی .
در یک بازی وقتی ایران عقب بود و مربیان خواستند " ممد مایلی " را تعویض کنند ، لج کرد و بیرون نیامد ! بیچاره داور وسط و داور چهارم که تابلوی تعویض را بالا برده بود ،هر دو هاج و واج مانده بودند که " این دیگه کیه " !
خلاصه " ممد مایلی " آنقدر بیرون نیامد تا مربیان مجبور شدند برای ختم ماجرا ، از تعویض صرفنظر کنند .
یادم می آید در مقدماتی جام جهانی فرانسه ، وقتی در بازی اول ایران در چین ، بعد از اینکه تیم ما 2 گل خورده بود ، نتیجه را با درخشش بازیکنان به پیروزی 4 بر 2 تغییر داد ، از همانجا نامه ای برای خبرنگاران فرستاد که ما بردیم و از شما ممنونم بابت همه چیز عذر می خواهم و ...، ولی همین مربی وقتی تیمش می باخت ، در راهروی فدراسیون و در هرجای دیگری که خبرنگاری را می دید ، سیلی به گوشش می نواخت که چرا سوال ، چرا انتفاد !
یادم می آید این مرد بد اخلاق همیشه در زمان پیروزی خوش و شنگول بود و در زمان باخت غیر قابل کنترل ! دست بزنی داشت که مگو و مپرس !
یادم می آید وقتی سایپا چند بازی را برد ، وی در مقام مربی اشک ریخت که خدا کمکمان کرده و هرگاه شکست می خورد ، خبرنگاران را مقصر می دانست .
آری مرد بد اخلاق آمد ، به یاری لابی ها و واسطه هایی که گرد رئیس جمهورند و فرق توپ را با سوت نمی دانند .
مرد بد اخلاق آمد تا اگر تیمش پیروز شد ، جنتی و خزعلی بگویند چون مسلمان است ، پیروز شدیم و اگر باخت بگویند فدای سر آقا.
مرد بی هنر آمد تا بچه های هفت ساله هم بدانند دقیقه 60 بازی ، کدام بازیکن جایگزین چه کسی خواهد شد ، همانطور که در بازیهای مقدماتی جام جهانی فرانسه ، همیشه در دقیقه 60 منصوریان بجای استیلی به بازی می آمد . اما امروز منصوریان و استیلی او چه کسانی خواهند بود ؟

من به جد به خبرنگاران هشدار می دهم که در زمان باخت تیم ملی ، به این فرد خشن نزدیک نشوند و الا هرچه دیدند از چشم خود ببینند .

۴ نظر:

بهلول گفت...

آقا فرهاد سلام
باید اخلاق من بد اخلاق دستت اومده باشه که نه با زمان سر سازگاری دارم و نه با زمین میونه خوبی !
بنابراین نه اون دایی ، دایی بود و نه این یکی مملد آقا مالی هست و تنها حسنی که داره اینه که دوباره پای بروبچز تیم ملی به دعای کمیل باز میشه !!!
اما از برنامه دیشب 90 و عادل فردوسی پور به هیچ وجه نمی توانم دفاع کنم که به نظر میرسه اون هم یه جورایی مشکل داره !

ناشناس گفت...

پرسپولیس
پرسپولیس
پرسپولیس
>:)

ناشناس گفت...

یادم رفت اسـمم رو بنویسم

کـیانوش

شهربانو گفت...

برای علی دایی سرمربی شدن خیلی زود بود. این وسط اون مادرمرده رو خرابش کردند.
ممنونم از لینکتون در بلاگ نیوز دست شما درد نکند

Free counter and web stats