000

جمعه، آبان ۱۰، ۱۳۸۷

زنگ تفریح فوتبال (پرسپولیس ) !

مصطفوی : پرسپولیس دیگری می سازم .
فرهاد: همان قبلی را حفظ کن ، دیگر و بهتز ، پیشکش (از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، مرحمت فرموده ما را مس کنید ) .

عابدزاده : اگر دیدید ( بدلیل تمریناتی که من به گلرهای تیم میدهم ) دروازه بانهای پرسپولیس ( از جهت آمادگی ) از دکل نورافکن های آزادی بالا میروند ، تعجب نکنید .
فرهاد : قربون دستت ، این دروازه بانها را صدا کن از دکل ها پایین بیایند و مراقب دروازه باشند تا پرسپولیس اینهمه گل نخوره !
( پرسپولیس : 13 بازی ، 19 گل خورده ! )

قطبی : (پس از شکستی دیگر ) متاسفم برای فوتبال ایران و لیگ برتر .
فرهاد : من هم متاسفم برای فوتبال ایران و لیگی برتری که یک میلیارد به شما و 5 میلیارد به بازیکنان تیمتان داده !

قطبی : با 70 امتیاز و کمترین گل خورده قهرمان می شویم .
فرهاد : یه نگاه به جدول بنداز ، تنها 3 تیم ( از 18 تیم ) بیش از شما گل خورده اند ، یعنی از جهت گل خورده ، مقام 15 را دارید .

دیگه یواش یواش دارم از استقلال نا امید می شم ، آخه فقط استقلال این تیم را نبرده !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود فرهاد عزیز
خوب دوست من؛ منهم دارم همین رو می گم دیگه
تــاج تیم خوبی نیست
پس زنده باد پرسپولیس
:))
کـیانوش

Free counter and web stats