000

چهارشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۶

بیانیه کانون وب‌لاگ‌نویسان ایران در دفاع از جنبش معلمان

در روزهای اخیر معلمان سخت کوش کشورمان با تکیه بر حق آزادی بیان و اجتماعات مسالمت‌آمیز، برای بیان خواسته‌های صرفا صنفی‌شان در مقابل مجلس اجتماع کردند .
اما دولت مهرورز حتی این حرکت مسالمت‌آمیز را نیز تاب نیاورد و با شدیدترین وجه ممکن شرکت‌کنندگان در این اجتماعات را سرکوب کرد. معلمان را مورد ضرب و شتم قرار داد و بسیاری از آنان را دستگیر و زندانی کرد.

کانون وب لاگ نویسان ایران پن‌لاگ از خواست‌های برحق معلمان حمایت کرده و برگزاری تجمعات را حق همه‌ی اقشار جامعه از جمله فرهنگیان و معلمان می‌داند.
فیلتر کردن سایت رسمی کانون صنفی معلمان حرکت دیگری بود که در جهت سرکوب جنبش حق طلبانه‌ی فرهنگیان برداشته شد. پن‌لاگ هرگونه اهانت و هتک حرمت به مقام معلم را محکوم کرده و خواهان آزادی هر چه سریعتر معلمان دستگیر شده و رفع فیلتر از سایت کانون صنفی معلمان است .
کانون وب‌لاگ‌نویسان ایران توجه همه‌ی مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر را به نقض حقوق اولیه همه‌ی اقشار مردم از جمله معلمان در ایران جلب کرده و خواستار حمایت گسترده آنان از معلمان، و تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی برای آزادی معلمان دستگیر و زندانی شده است .

کانون وب لاگ نویسان ایران پن‌لاگ

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats