000

چهارشنبه، دی ۰۷، ۱۳۸۴

گزیده اخبار


شبکه صبا راه نیفتاده ، خاموش شد .
شیخ مهدی کروبی در حالیکه اشک خود پاک میکرد گفت :
" حکومت پس چه کسی را تحمل میکند ؟ "
این جناب که از عدم انتصاب خود به عنوان رئیس جمهور هنوز عصبی ست
قسم خورد که در شبکه ی خود خارج از اصول نظام بلاهت وقیح چیزی منتشر نکند
اما لاریجانی( که به تازگی کتاب امثال و حکم را خوانده ، ) با بالا بردن ابروی خود گفت :
اولا چرخه سوخت هسته ای باید در داخل باشد و اگر هم نباشد ملت ما دراز نمیکشد بلکه نشسته چرت میزند ، ثانیا آژانس انرژی اتمی هنوز ملک خصوصی آمریکا نشده
که اگر بشود ، ملت ما دست راست را بالا میبرد و دست چپ را دولا کرده به کمر میرساند تا اثرات صحبتهای مرا پاک کند ثالثا ملت ما ماهواره را حرام میداند و اگر شبکه صبا راه افتد ، ما از کجا بدانیم این دیش ها را ملت برای شبکه صبا خریده اند یا کارتون های تام و جری . ملت ما یک چشمی هم به برنامه های ماهواره نگاه نمیکند بل چهار چشمی برنامه های اسمش رو نبر را میبیند .

از دیگر اخبار جالب توجه ، انتشار کتاب " چرا حبس " میباشد . جناب شاهرودی در این کتاب آورده :
"تمام مجازات‌هاي اسلامي ما از نظر حقوق بشري قابل دفاع است. آيا شلاق وحشيگري است....."
البته از دید ایشان مجازاتهای اسلامی مانند شلاق ، سنگسار ، اعدام نوجوانان و همجنسگرایان ،و....
بسیار انسانی ست و اعتراض مجامع هوادار حقوق بشر را بی اساس میداند ، شاید به دلیل اینکه از نظر ایشان ، اصولا بشر حقی ندارد تا مدافع داشته باشد و اجرای حدودی که در 15 قرن گذشته وضع شده ، جوابگوی انسان امروزی ست . نکته قابل تامل این است که جناب شاهرودی در بین آخوندهای متحجری مانند شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی ( این یزد هم عجب پر برکت بوده !!! ) کمی تا قسمتی نرمخو تر است !!!!
وی اضافه نمود زندانبانان باید رفتاری انسانی با زندانان داشته باشند و قطعا اگر کار به ذکر مثال میرسید ، این جناب نمونه ای بارز همچون گنجی را بیان میکرد .

سرکار خانم شایق که از بانوان ( بنویسید نماینده ، بخوانید ) مواجب بگیر در مسجد شورای اسلامی ست .....
مسئله فوق العاده مهمی را ابراز نموده اند :

"شايق در خاتمه در پاسخ به پرسشي ديگر مبني بر جايز بودن يا نبودن حضور خانم‌ها در استاديوم‌هاي ورزشي اذعان داشت: بستگي دارد، اگر فوتبال بانوان باشد ما هم كف مي‌زنيم، ولي اگر در آنجا آقاياني هم باشند كه ما را ببينند، عشق كنند و رعشه پيدا كنند، جيغ بزنند و نشئه شوند، به اعتقاد من گناه دارد و نبايد شركت كرد، چرا كه منجر به مريض شدن آقايان مي‌شود."
منظور ایشان البته بروز حالاتی ست که به غسل واجب منتهی شود . مرضی هم که این سرکار علیه فرموده همان امراض رایج در قشر عمامه داران است .
من نمیدانم چرا تمامی امراض ملایان را به کل جامعه عمومیت میبخشند . با مراجعه به کتب آخوندها و استراق سمع در حجره های طلبه های نازنین این موضوع عیان مشود که 90 در صد دروس احکام این قشر به شکم و زیر شکم منتهی میگردد .

در شایعات آمده بود که خاتمی در وبلاگی با عنوان " مردی با عبای شکلاتی " مطلب مینویسد .
هرچند خود او اعتراف کرده زمانی قرار بود تا ابطحی این کار را یاد او دهد ( کوری عصاکش کور دگر شود ) . من مانده ام که اگر بنا باشد دیگر همجنسان او هم وبلاگ نویس شوند چه عناوینی برمیگزینند ، مثلا مصباح یزدی باید وبلاگش چنین عنوانی داشته باشد : تنها قرائت صحیح از دین ، آنهم با تیغ شمشیر.....و یا جنتی که میتواند چنین انتخابی داشته باشد :اگر من انسانم پس دیگران حیوانند .... یا محمود احمدی نژاد : چه کسی بود صدا زد : محمود !! هاله نورش کو ؟ ....خامنه ای هم نباید عقب بیفتد قطعا اقدامی عاجل خواهد کرد ، وبلاگی با عنوان : با یکدست نمیتوان هندوانه برداشت اما میتوان مملکت را داشت !!!! به هر حال برای اداره اوضاع از دید ایشان ، داشتن یک سیفون کافی ست .
راستی رفسنجانی چه وبلاگی خواهد داشت ؟
شاید وبلاگ : سردار سازندگی ، استاد بازندگی .

آقای حسین اسلامی از نمایندگان مسجد شورای اسلامی در مدح مصباح چنین زبان گشوده :
: آقاي مصباح يكي از فيلسوفان بزرگ معاصر ما هستند و فيلسوف يك فرد استدلالي است كه درست در نقطه مقابل تحجر مي‌‏ايستد.
ایشان نگفتند که سوفسطاییان هم خود را فیلسوف میدانند آنهم با بیان استدلالهایی که تنها خود قبول دارند .
ضمن اینکه تعریفی هم از تحجر بیان نکردند شاید معنی آنرا نمیدانند که اگر این جناب در کلام مرادشان – مصباح - در اصرار بر اجرای احکام هزاره گذشته و پوشش سالهای دور از منطق و نیز تلاش برای دستیابی به صلح با ایجاد تنش و جنگ افروزی در جهان ، توجهی مینمودند ، میتوانست کمکی باشد برای بیان تحجر.

Farhad Heyrani

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats