000

جمعه، شهریور ۱۳، ۱۳۹۴

اینجا آلمان ست ، ما کجاییم ؟

( ماجرای واقعی )
روزی در یک قرارگاه پلیس در برلین ، یک آلمانی  تقریبا مست که بدلیل خواب ماندن و دیر سرکار رسیدن عصبی شده و کنترل به الکل سپرده بود ، به همکارش ( که البته یک غیر آلمانی بود ) گفت تو خارجی هستی ، تو و خانواده ات شغلی که مال ماست تصاحب می کنی ، دیگر نژاد اصیل آلمانی ( بدلیل حضور خارجی ها در این کشور ) وجود نداره ، همه خارجی ها را باید بیرون کرد ....
ماجرا بدلیل صبوری همکار وی کش پیدا نکرد اما...
دقایقی بعد ، فرد آلمانی که گویی رگ شوخیش گل کرده بود ، همین جملات را به یک پلیس آلمانی گفت .
نتیجه :
در عرض 3 دقیقه 4 ماشین پلیس و بیش از 10 مامور پلیس دور او ریختند ، یک آمبولانس به محل آمد و او را تحت الحفظ به بیمارستان بردند و طرف تعهد داد به یک روانپزشک مراجعه کند !
 وی از کار اخراج شد و کامپیوترهای پلیس ثبت شد که او اجازه کار در هیچ مرکز پلیس یا اماکن مشابه را ندارد.

خیلی جالبه ، یک آلمانی در آلمان و در مرکز پلیس به یک آلمانی دیگه میگه خارجی  ها باید اخراج بشند ، طرف را به جرم نژاد پرستی هم اخراج می کنند و هم او را تحت درمان ( روانی ) قرار میدهند تا این عقاید را کنار بگذاره.
حالا در جمهوری اسلامی ، افغانها اجازه تحصیل ندارند چون خارجی هستند. بهایی ها اجازه کار و تحصیل ندارند چون بهایی هستند ...

وجدانا ما از نظر فرهنگی جند سال عقبیم ؟!

وجدانا چند سال یا چند دهه باید بگذره تا ما هم متوجه بشیم اصل انسانیت ست نه ملی گرایی .
وجدانا چند نفر از این جمعیت تقریبا 80 میلیونی ایرانی (با احتساب ایرانی های خارج از کشور ) باور دارند که یک خارجی ( مثلا همین افغانی ها ) در سرزمین ما باید از حقوق برابر با ما برخوردار باشند ، طبق قانون جزایی جمهوری اسلامی ، اگر یک مسلمان را بکشند قاتل قصاص میشه و اگر یک غیر مسلمان را بکشند قاتل به چند سال حبس محکوم میشه ، غیر مسلمان از مسلمان ارص تنی بره حتی اگه فرزندش باشه ، اففغانی ها اجازه ورود به برخی پارک ها را ندارند ! ( عدم مجوز ورود به پارک ، به زیبان ساده میشه حق ندارند هوای پاک تنفس کنند )

ما کجاییم اینها کجا ؟

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats