000

پنجشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۰

من و همکار آلمانی - 2

دیروز همکار آلمانی من یه چیزی گفت که خیلی دلم سوخت ، گفنم برای شما هم بگم که دلتون بسوزه !
تعریف میکرد که هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها باید سگ ها را بغل کرد چون سگ ها اگر از پله ها بالا و پایین بروند ، کمر درد میگیرند .
البته ناگفته پیداست که این در مورد سگ هایی ست که جثه خیلی بزرگی ندارند .
دلم خیلی سوخت که دیدم حتی سگ ها از چنین حمایت قانونی برخوردارند . اما برای اینکه دل همکارم را بسوزانم و به قول خودمان جلوی او کم نیارم تا با هم ( در سوزاندن دل ) برابر شویم به او گفتم :
چیزی که من از قوانین آلمان فهمیدم اینه که بیشترین حمایت های قانونی از کودکان بعمل میاد و بعد خانم ها سهم می برند و بعد حیوانات ( بویژه سگ ها ) و در پاورقی و حاشیه کتاب قانون اگر جایی سفید مانده باشه ، در مورد مردها هم چیزی نوشته شده !
خندید و گفت درست میگی .....
اما واقعا خیلی دلم سوخت ، نه برای کمردرد سگ های آلمانی بلکه برای مردمم و وطنم ...

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats