000

شنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۰

باور کنید قدمت انسان فراتر از تاریخ اعتقادات شماست !

کاظم صدیقی ، امام جمعه موقت تهران فرموده رهبری می تواند زن رییس جمهور را بر او حرام کند !

اول اینکه من نمی فهمم چرا همه صحبتهای آخوندها فقط به شکم و زیر شکم مربوط می شود ، مثلا نمی گوید رهبری می تواند رییس جمهوری را خلع کند ، شاید فکر کرده اگر به مسائل شیرین جنسی بپردازد شاید احمدی نژاد پروا کرده و مطیع شود !

اما کاش این موجودات دگراندیش ( ! ) باور می کردند قدمت انسان فراتر و گسترده تر از میزان دید آنهاست .
مدتهاست تاریخ مصرف چنین سخنان سخیف و مهملی گذشته ، کافی ست به این منظر نظر کنند که احساسات بستری ست کاملا فردی و شخصی و هیچکس جزصاحب احساسات قادر به دخول در آن نیست .
عشق بستری ست کاملا احساسی و رهبر اینها هرچقدر هم در زمان تولد یاعلی گفته باشد و بر مسند خود خدا هم نشسته باشد باز هم توان اعلام مرزبندی بر احساسات انسانی را ندارد تا بتواند پیوند محبت بین فرد با دیگری را پاره کند .

اگر منظور امام جمعه تهران سند رسمی ازدواج هم باشد باید بداند چنین سندی بر اساس توافق حاصل می شود ، یعنی ازدواج از دید قانونی و شرعی قراردادی ست بین دو فرد و تا زمانی که این دو فرد مقید به رعایت آن باشند دارای اعتبار ست .

اگر هدف جناب صدیقی حرام و حلال هم باشد باید کمی به خود فشار آورد و اندکی بیش از پیش پای خود را بنگرد تا متوجه شود حتی مقیدان به ادیان و بویژه اسلام و بخصوص شیعیان بر این باورند که حرام و حلال خدا تا ابدالدهر بر اعتبار خود باقی ست و عقد شرعی بین دو نفر توسط خود آنها ( یا وکیل آنها که معمولا آخوندی ست محضردار ) بسته می شود و ابطال آنهم فقط توسط خودشان یا وکلای آنها ( همان اخوندها ) انجام می شود مگر اینکه بر اساس باور ملایان شیعه یکی از آنها از دین خارج شده باشد که در این صورت مرتد بوده و اموالش مباح و زنش بر او حرام است .
حالا اگر نظر جناب صدیقی بر مرتد بودن رییس جمهور ست که بجای نصیحت باید او را به قول آیت اله حسنی ضربدری شقه کرد !

کاش باور می کردند اعتبار عقایدشان با تثبیت جمهوری اسلامی باطل شده ، کاش باور می کردند سال 1390 هجری شمسی همان سال 2011 میلادی ست و نباید به صرف تقویم هجری شمسی تصور کنند هنوز در قرن چهاردهم ( میلادی ) سیر می کنند !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

امام :
بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

Free counter and web stats