000

سه‌شنبه، آذر ۱۶، ۱۳۸۹

حکایات و خباثات

حکایت اول :
یه شب موقعی که همه خواب بودند ، رفسنجانی آرام از اتاق خواب خارج میشه و از پنجره سالن بیرون را نگاه می کنه و وقتی مطمئن میشه که در خیابان هم هیچکس دیده نمیشه ، سری به دفتر کارش در طبقه اول میزنه و زیر نور شمع در ورقه ای سفید
می نویسه :
" دانشجو باید هوشیار باشد که جامعه با لالایی خرافه پرستان به خواب نرود . "
به خودش میگه این پیام را باید بدم دست یه آدم مطمئن تا بدست دانشجوها برسونه .
در همین حین صدایی از پشت سر میشنوه و خودش را به خواب میزنه . عفت آرام میاد بالای سرش و نوشته رفسنجانی را می خونه و درگوشش میگه :
پس چرا تو خودت خوابت برده !

حکایت دوم :
طبق معمول که وقتی احمدی نژاد به دستشویی هم که میره خبرگزاریهای دولتی میگند فلان سازمان قصد ترور احمدی نژاد را داشتند ، سندش هم بوی گند دستشوییه ، باز احمدی رفت و حالا براش داستان ساختند که در لبنان ، موساد قصد ترور رییس دولت کودتا را داشته !
عمه جان بلوچ ضمن دعای خیر و شکرانه بجهت سلامتی احمدی نژاد زیر لب از خودش می پرسه این موساد کیه که تو روز روشن و تو خیابانهای امن ام القرای اسلام تق و تق دانشمند هسته ای ترور میکنه اما نمی نوته در لبنان جنگ زده که از هر 5 نفر یکیش جاسوس اسراییله ، احمدی نژاد را ترور کنه .
چطور موساد در تهران کیلو کیلو آدم ترور میکنه اما در عراقی که تا زیر پتوی مردم ، سرباز امریکایی خوابیده ، دستش به رییس دولت نمیرسه !

حکایت سوم :
سایت تابناک عکس هایی از آبپاشی هوایی تهران منتشر کرد .
ظریفی ضمن ارسال نقشه و قطب نما به این سایت یادآوری نمود که بیشتر از هوای تهران ، جنگل های آتش گرفته خطه شمال نیاز به آبپاشی هوایی داره !
در رابطه با آتش سوزی فاجعه بار جنگلهای شمال کشور ، حوزه علمیه طی اطلاعیه ای اعلام نمود :
بار دیگر دست غیب الهی از آسمان ولایت بیرون آمد تا حقانیت و اعجاز حوزه های علمیه را به ثبوت رساند و جایگاه روحانیون را بر تارک آسمان تحکیم بخشد .
کجایید ای منکران قداست روحانیت !
دیدید که مسئولین با بی توجهی به بیمه ضد آتش سوزی این حوزه ، فقط به بستن قرارداد در زمینه " منع وقوع زلزله " اکتفا نمودند تا آتش خشم آسمان بر جان درختان افتد !
حال ایمان آورید به نقش روحانیت و به پای اساتید حوزه بیفتید ، باشد که شاید رستگار شوید .
شورای سرپرستی حوزه علمیه قم خدمات خود را با تخفیف ویژه عرضه میدارد :
خانه ویلایی ، دو نبش با 4 حوری و 3 پسربچه خردسال تپل ... به تعداد محدود
بیمه ضد بارداری ، ویژه برادرانی که خواهران صیغه ای دارند
بیمه دفع نگاه بد و جذب نگاه همسایه در 3 سوت ، همراه با ضمانتنامه ملای محل ( درصورتی که کارساز نبود ، نگاه ملا جایگزین نگاه همسایه خواد شد )
ضمانت عدم بروز سیل و وقوع آتش فشان در یک بسته با قیمت باورنکردنی ( شما فقط بهای عدم بروز سیل را می پردازید )
تعرفه جدید با تخفیف ویژه ولایتی و فقاهتی برای بخشش نمازها و روزه های نگرفته و پاک شدن کلیه معاصی
قرارداد جهت استجابت دعای معروف "ارجعی الی احسن الحال " ویژه هموطنان قزوینی ( این دعا بصورت روزمره در حوزه در حال آزمایش بوده و تاکنون مورد خلف و خطا گزارش نشده )

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام.

هاشمی بهتر است خواب باشد. اگر بیدار شود می فهمد چه بلایی سر این ملت آورده که حالا ذره ای از آن دامن خودش را هم گرفته است.

مگر حضرت ولایت عظمی دعایی بفرمایند!

Free counter and web stats