000

شنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۷

چند خبر کوتاه

1. آفتاب: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: «با توسعه امکاناتی که در ورزش کشور در حال انجام است، تا پایان سال 88 می‌توانیم بازی‌های المپیک، آسیایی و غرب آسیا را در ایران برگزار کنیم».

آقای علی آبادی مثل بقیه مدیران دولتی متاسفانه از قوانینی که در حوزه مسئولیتش وجود دارد بی خبر است !
از شروط اساسی برگزاری مسابقاتی در حد المپیک و حتی بازیهای آسیائی ، امکان حضور خیل مشتاقان و تسهیلات ویژه برای هواداران رشته های ورزشی است .
وقتی در خیابانهای تهران به دختران به اصطلاح بدحجاب حمله می شود و جوانان (پسران ) را بدلیل نوع آرایش موی سر به بازداشتگاهها می برند ، معلوم نیست این بزرگوار بر چه مبنایی آمادگی ایران را برای برگزاری مسابقاتی اینچنینی ابراز می دارد.
آیا دولت مهرورز اجازه حضور بانوان علاقمند خارجی در استادیومها را میدهد ؟
آیا مردم دیگر کشورها اجازه خواهند داشت طبق سلیقه خود به ایران بیایند و تیم ملی خود را تشویق کنند ؟

و اصولا شهرهای ایران که با چند روز تعطیل ، آمادگی پذیرائی از مسافران داخلی را ندارد و تعداد کثیری در هتل پیاده رو اسکان می یابند ، می توانند جمعیت کثیری توریست خارجی را مازاد بر مسافران داخل پذیرا شوند ؟
نکته : بد نیست همراه اعلام آمادگی ایران برای برگزاری مسابقات المپیک و آسیایی ، شرایطی را در فرودگاه ها و ترمینالهای ورودی مسافران فراهم آورند تا در بدو ورود تمامی آنها با هم خواهر و برادر شوند تا در طی اقامت در ایران ، از سوی نیروی انتظامی و گشتهای ارشاد امر به معروف و نهی از منکر ، مورد مواخذه قرار نگیرند .

2. در همین رابطه ، سایت نوسازی تذکری برادرانه به نیروی انتظامی داده :
نیروی انتظامی می بایست در راستای ترویج ازدواج موقت ، سیاستهای خود را به نحوی اصلاح نماید تا مردان و زنان برای حظ وافر از این پیوند ! مانعی سر راه خود نبینند ، از جمله ، ارائه تسهیلات در هتلها و مسافرخانه ها ! و نیز عدم بازخواست زوج هایی که در خیابان دوش به دوش هم راه می روند .
گفتنی است ، نیروی انتظامی از یورش به مجالس مردم که در خانه ، یعنی حریم امن و خصوصی مردم ، اگر دست بردارد ، شاخ غول شکسته ، بازرسی خیابانی پیشکش .
برادران و خواهران نیروی انتظامی باید بدانند همین مجالس می تواند باعث پیوند عارفانه و عاشقانه و صد در صد اسلامی صیغه موقت گردد.

3. سید احمد خاتمی ، امام جمعه موقت ( با عقد موقت اشتباه نشود ) تهران ، در تازه ترین اظهارات خود فرموده :
دشمنان بدانند که زمان عکس العمل ما به یک ثانیه هم نخواهد رسید !
برداشت ساده از این لاف زنی این است که اولا دشمن فرضی را بخوبی می شناسیم ، محل استقرار آنها برای مسئولین نظامی ایران محرز می باشد و از همه مهمتر تمامی سلاح های ایران به سوی آنها نشانه رفته !و تازه انگشت برادران سپاهی و ارتشی دقیقا روی دکمه آتش قرار دارد تا در کمتر از یک ثانیه با فشار آن ، موشکها به سمت آنها پرتاب شود.
باز تمامی این جملات بدین تعبیر می باشد که اولا ما میدانیم دشمنان ما در خلیج فارس هستند یا پشت مرزهای عراق و یا از راه بمباران هوائی ( مثلا از سوی اسرائیل ) اقدام به حمله خواهند کرد.
از سوی دیگر آنقدر موشک داریم که تمامی احتمالات را پوشش میدهیم ، و ... فقط امیدوارم برادری که انگشتش روی دکمه پرتاب موشک قرار دارد ، خدای ناکرده خوابش نبرد که ناخودآگاه بشود آنچه نباید !
احتمال دیگر هم این است که این جناب منظورش از عکس العمل ، فرار به مخفی گاههایی از نوع صدام خواهد بود و الا احتمالات دیگر گفته شده بعید می باشد .

4. آیت اله امامی کاشانی در رد سخنان پالیزدار فرموده خداوند مکر افراد را به خودشان بر می گرداند یعنی آقای پالیزدار که دیگران را متهم به فساد مالی نموده ، مکرش به خودش برگشته و شاهد عینی آن دستگیری افشاگر می باشد .
به تعبیر امامی کاشانی ، دست خدا از آستین افرادی که متهم به بالاکشیدن ثروت ملی و اموال بیت المال شده اند بیرون آمده و او را روانه محبس نموده ، و باز به تعبیری دیگر ، دست خدا هم با این جماعت در یک کاسه است !
پس از هاله نور و چاه جمکران و جانشینی امام معصوم و برتر بودن مقام ولایت از اصول دین و ... ، این بار پای خود خدا به وسط آمده !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد عزيز اول سپاس از لطف تو كه هم سر ميزني وهم لينك ميدهي وبعد در مورد ادعاهاي اين شخص سنگ بزرگ علامت نزدن است از برگزاري يك بازي داخلي عاجزند حال بازيهاي . . . يادبازيهاي اسياي٧٤ بخير با چه سربلندي برگزار شد و كميته المپيك چنان حيرت زده كه قول المپيك تهران را داده بود با امدن اينها و بيلياقتيهاي مديران ورزش اين افتخار اولين ميزبان خاورميانه باشيم فناشد

ناشناس گفت...

یکی نیست این دوستانو از خواب خرگوشی بیدار کنه.... البته می توانند مثلا شهر قم را صد درصد به خانمها اختصاص بدهند و همه بازیهای خانمها اونجا برقرار بشه ...!!!! البته مطمئنم که آقایون هم سر اتوبان قم با دوربین مشغول تشویق خانمها می شوند

Free counter and web stats