000

سه‌شنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۸۷

شاهنشاه احمدی نژاد

پور محمدی ، وزیر سابق کشور در مراسم تودیع خود جملاتی را صادقانه بیان نمود که حاکی از نوع مدیریت مستبدانه رئیس جمهور بر اعضای کابینه می باشد.
یار صدیق احمدی نژاد در مورد فعالیتش در دوران وزارت چنین گفته :
تا امروز هركاري كه به من دستور داده بودند انجام دادم و نه كاري را پذيرفته ام و نه از كاري با اراده خودم بيرون رفتم.
خوشحالم كه نبايد هيچ پاسخگويي خاصي در خصوص فعاليت هايم بدهم.

یادش بخیر وقتی هویدا برای پست نخست وزیری از طرف شاه به مجلس شورای ملی معرفی و تائید شد ، خبرنگاری از او پرسید برنامه دولت شما چیست؟
هویدا صادقانه پاسخ گفت : وظیفه من اجرای منویات اعلیحضرت همایونی ست !
و با این پاسخ آب پاکی را روی دست همه ریخت که من مهره ام در دست شاهنشاه .
امروز نیز شاهدیم که مسئولین تنها فرمانبردارانی هستند که به وقت نیاز وزارت می گیرند و هنگام فشار ، برای انحراف افکار از مسئول واقعی معضلات و مشکلات ایجاد شده ، قربانی می شوند.


با این توصیفات اگر وزرا را هویدا بنامیم ، احمدی نژاد شاهنشاه ایران خواهد بود ، اما سوال اینجاست که نقش رهبر چیست؟
مسلما همانگونه که ائمه جماعت و جمعه و مسئولین جیره خوار نظام تبلیغ می کنند : خامنه ای بر کرسی خداوندی نشسته !

۴ نظر:

مانی خان گفت...

خداوندگار ایران زمین این روزها دارد با عزرائیل تخته بازی میکند حال تا کی سگ مارس شود خدا ی آسمانی میداند و عزرائیل

ناشناس گفت...

سلام .... خب گهگداری حقايق از دهنشان در ميرود ....

عمو اروند گفت...

یک‌ بار هم ما خواستیم ادای جوان‌ها را درآوریم و به بالاترین لینک دهیم که جوانان داده بودند و دماغ ما سوخت. کاش زبان انگلیسی می‌گذاشتی که ما هم می‌فهمیدیم کجا باید کلیک کنیم تا تیر به هدف بخورد و مجبور به شلیک با تنفنک دم‌پر و ده‌ها ساجمه‌ای نمی‌شدیم

ناشناس گفت...

سلام و ممنون ...

Free counter and web stats