000

دوشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۷

احساس خطر ، اعلام سرسپردگی !

خاتمی : اصلاحات ، ضد براندازی است
صادق زیبا کلام : اگر همین نظام دچار بحران شود و من ببینم در شرف سقوط است که یا در نتیجه خیزش مردم در داخل کشور و یا حمله امریکا، اسراییل و.. به کشور باشد، من شرمنده شما و شرمنده خیلی از مردم ایران هستم، ولی با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم. من از اسلحه و فشنگ و... متنفرم اما اگر پایش بیفتد، 
اسلحه هم دست می‌گیرم و از نظام دفاع می‌کنم که سقوط نکند 

نیاز به توضیح نیست ، فقط نکته ای قابل تامل است که زیبا کلام فرموده حتی اگر جمهوری اسلامی بر اثر خیزش مردم به خطر افتد ، برای نجات رژیم ، اسلحه بدست می گیرد !
آقایی که خود را هوادار دموکراسی می خواند ، حاضر است مردم را بکشد تا حکومت صدمه نبیند ، خب تفاوت تو با کیهان شریعتمداری و حزب اله اله کرم و لباس شخصی های ساندیس خور در چیست _!

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats