000

جمعه، مرداد ۱۰، ۱۳۹۳

وقت آن ست که سپر هولوکاست از اسراییل گرفته شود

بیش از 6 دهه گذشته و هنوز اسراییل با مظلوم نمایی خود را به هولوکاست وصل میکند . وقت آن ست که جهان به اسراییل بفهماند با سپر هولوکاست نمی توان هولوکاست آفرینی کرد .
......................................
جنایت اسراییل در غزه و اصرار این رژیم بر نسل کشی چنان افسار گسیخته شده که صدای امریکا را هم درآورده.
جاش ارنست ، سخنگوی کاخ سفید فرموده : حمله اسراییل به پناهگاه سازمان ملل و کشتار مردم غیر قابل دفاع ست .
بان کی مون ، رییس سازمان ملل ضمن محکوم کردن جنایت اسراییل تویح داد: 17 بار به اسراییل اعلام کردیم که این محل زیر نظر سازمان ملل ست و در آن غیرنظامیان پناه گرفته اند .
نکته مبهم برای من این ست : حکومتی که می تواند با موشک و راکت های هدایت شونده هر نقطه دلخواهی را به آتش بکشد ، چطور بخود اجازه می دهد مردم غیرنظامی ( که از دست توحش حماس و جنایت اسراییل به تنها مکان امن موجود پناه برده بودند )  را به همین راحتی به قتل برساند و خیالش هم از هر جهت راحت باشد که نه تحریمی در کار خواهد بود و نه مقابله ای !
اسراییلی که با هر صدای اعتراضی  خود را پشت هولوکاست پنهان می سازد تا به ترور و جنایت ادامه دهد ، باید بداند که نام به هیچ شخص یا حکومتی مجوز نمی دهد ، عملکرد حکومتهاست که مورد قضاوت قرار میگیرد .

زمان آن رسیده تا این سپر از دست اسراییل گرفته شود .

چه تفاوتی ست میان رفتار حکومت هیتلر با یهودیان آنزمان و رفتار حکومت اسراییل با مردم غزه ؟
آیا بعدها بدلیل ظلمی که امروز  بر آنان میرود ، به این مردم هم سرزمینی بخشیده خواهد شد ؟  آیا بخشی از اسراییل را به زور پول و اسلحه تخلیه می کنند تا بازماندگان غزه به جبران قتل عام هولوکاستی که اسراییلیان آفریده اند ، در آن سکنی گزینند ؟
آیا به اعراب سراسر جهان اجازه خواهند داد تا به صرف همدینی و هم اعتقادی با مردم غزه به چنین سرزمین امنی مهاجرت کنند و هر معترضی را خفه کنند ؟
هیتلر یهودیان را در کوره های آدم سوزی می سوزاند، اسراییل هم مردم غزه را در پناهگاه سازمان ملل به آتش می کشد با این تفاوت که هیتلر یهودیان را ابتدا با گاز خفه می کرد و سپس اجساد آنان را به کوره ها می سپرد اما اسراییل مردم غزه را زنده زنده در آتش می سوزاند .
هیتلر جنایتکاری بود که بر علیه جهان بپاخاست اما شرم آورست که اسراییل با حمایت قدرتمداران جنایت می کند.
شرم آورست که جناب اوبامایی که برای کسب وجهه امریکا از آزادی زنان و حقوق کودکان در سرزمین های دیگر سخن می گوید ، امروز از حق دفاع اسراییل دفاع می کند .
کدام دفاع جناب اوباما ؟ اسراییل دشمن کشی نمی کند ، دشمن تراشی می کند .
بازماندگان امروز غزه را با کدام بهانه و هدیه می توانید وادار به فراموشی جنایتی کنید که بر آنان روا می دارید ؟
درست در زمانی که جهان باید برای مهار بوکوحرام و داعش وارد عمل شود ، اسراییل همه توجهات را بخود جلب کرده و همه دولتمردان جهان هم یک دل و یکصدا به نظاره نشسته اند.
طالبان را چه کسی بوجود آورد : امریکا
گروه های تندروی لیبی را چه کسی حمایت کرد : امریکا
دولتهای افراطی در بحرین ، قطر و عربستان را چه کسی حمایت می کند : امریکا
صدام را چه کسی تا دندان مسلح کرد : امریکا
داعش و القاعده را چه کسی در سوریه بال و پر داد : نوچه های امریکا ( عربستان ، قطر ، ... )
همه فتنه هایی که گروه های تروریستی اسلامی دامن زده اند به نوعی با سیاستهای امریکا در ارتباط ست .
ترس من از آن ست که جنایت اسراییل در غزه نه برای نابودی حماس ، که برای انحراف افکار عمومی از داعش باشد. کاری که بارها امریکا تجربه کرده ( عراق ، افغانستان ، لیبی و ... ) و در آخر همین گروه ها خاری شدند در چشم امریکا .
گویا امریکا هنوز نمی فهمد وقتی افراد نا آشنا و بی جنبه را قدرت می بخشد ، این قدرت چنان آنان را مست خود می کند که حتی خدای خود ( امریکا ) را هم بنده نخواهند بود .
......
در زمانی که نیروهای تندرو و تروریستی اسلامی ، مثل داعش ، بدنبال ایجاد انگیزه برای جلب نیرو هستند ، جنایت اسراییل بهترین انگیزه را به نوجوانان و جوانان مسلمانی که عزیزانشان را از دست داده اند ، میدهد تا با جذب شدن در این گروه ها ، انتقام خود را از انسانهای بی گناهی که نقشی در این امر نداشتند بگیرند .
رفتار اسراییل و امریکا تروریست پرور ست و الا سخنان البغدادی و بن لادن چنان گیرا نبوده و نیست که اینچنین جوانان بی خرد اما تشنه انتقام را بخود جذب کند.

۳ نظر:

عمو اروند گفت...

بدبخت مردمی که گرفتار رهبرانی نفهم و ظالم شوند.

فرهاد گفت...

دقیقا عمو اروند عزیز

خلیل گفت...

سلام،

سیاست غرب را روسای جمهور تعیین نمی کنند. آنها مجریان این سیاست هایند. نقش شرکت های نظامی و نفتی را از یاد نبریم.

Free counter and web stats