000

سه‌شنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۹۳

اعلان جنگ احمدی نژاد با امریکا !

احمدی نژاد : زمانی راحت می نشینیم که پرچم شهدا  در بالای کاخ سفید به اهتزاز در آید !
متاسفانه دروغ 13 نیست ، حماقت کسی ست که نظرش به رهبری نزدیک تر ست ! 
وقتی گفته می شود فلانی در باغ نیست ، به این معنی ست که طرف اصلن متوجه نیست چه می گوید و چه می گذرد .
گفتار کسی که از مرحله " پرت " ست چنان بیراه و بی پایه می باشد که تنها برای کسانی که گوشی از جنس زبان او دارند ، خوش می آید !
اما آیا واقعن کسی که 8 سال بر مسند ریاست قوه مجریه جمهوری اسلامی نشسته و نظرش به نظر رهبری نزدیک تر بوده ، اینچنین از مرحله " پرت " می باشد ؟
آقای احمدی نژاد که مشهور ست به بیان جملات پرهزینه بمنظور جلب نظر نیروهای تندرو ، گویا هنوز باورش نشده همه کسانی که روزی آرزو می کردند ته مانده آب لیوان او را بنوشند ، امروز در تبری جستن از او از یکدیگر سبقت میگیرند .
رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی آگاهانه تلاش می کند تا جو روابط بین المللی را تیره سازد مبادا رییس جمهور جدید به موفقیتی برسد . از سوی دیگر با چنین گستاخی هایی تصور میکند می تواند باند تندرو حکومت را بار دیگر فعال سازد و به صحنه کشد .
متاسفانه رهبری با گماردن او در مجمع تشخیص مصلحت ، خط بطلانی بر منطق خاص خود کشید . او که احمدی نژاد را متهم به عدم تشخیص صلاح خود کرده بود ، وی را برجایی گمارد تا تشخیص مصلحت نظامی را برعهده گیرد !
و همین خطا کافی ست تا احمدی نژاد هنوز بعنوان مسئولی از مسئولان نظام شناخته شود و بیانش هزینه آفرین گردد :
این جمله آقای احمدی نژاد در گفتمان دیپلماسی بمنزله اعلان جنگ با امریکاست . آنهم جنگی بمنظور فتح و اشغال این کشور . در واقع بهترین حربه و بهانه بدست امریکا داده می شود تا برای پیش گیری از اشغال امریکا و فتح کاخ سفید بدست نیروهای مهاجم ، به حملات تدافعی (!) و از بین بردن امکانات و ابزار کشور متخاصم اقدام نماید .
باید هزاران بار خدا را شکر کرد که لااقل گوش اوباما از جنس زبان احمدی نژاد نیست و رییس جمهور امریکا بدنبال بهانه جویی برای نابودی جمهوری اسلامی نمی باشد.

۴ نظر:

عمو اروند گفت...

دیوانه ای بنام مموتی

خلیل گفت...

سلام،

جدی نگیریدش. تاریخ مصرفش گذشته است.

حميد گفت...

اين دلقک و ميمون دست آموز رهبر بقدری مسخره است که هرکس بجای خنديدن او را جدی بگيرد ممکن است خودش هم مورد تمسخر واقع بشود.

حميد گفت...

من شک دارم که خامنه ای حتی بقدر يک نخود مغز داشته باشد. خيلی که مغز داشته باشد مغزش به اندازه ی مغز يک خر مگس است.

Free counter and web stats