000

شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۲

شوخی ست یا جدی ؟

البته به شوخی بیشتر شبیه ست تا سخنی جدی و از سر تعمق و فهم :
جمهوری اسلامی خواهان میزبانی جام ملتهای آسیا شد !
در حالیکه فدراسیون فوتبال از بی پولی تمام برنامه های تدارکاتی تیم های ملی ( در کلیه سطوح ) را لغو کرده و حتی تیم ملی که مسافر جام جهانی ست ، از این بی پولی بی نصیب نمانده ، فدراسیون فوتبال تقاضای میزبانی جام ملتهای آسیا را دارد .
البته به شوخی بیشتر شبیه ست ،این هم از همان رویه مردم فریبی ست که بیش از سه دهه دچار آنیم .
فدراسیون کاش فکری به حال تیم ملی می کرد  تا سرمربی تیم ملی نگوید بجای حکایت فقط عکس یادگاری می اندازند !
 خواندن سخنان سرمربی تیم ملی جالب ست : 
 
کي‌روش با اشاره به لغو اردوي پرتغال تأکيد کرد: متأسفانه مي‌خواستيم در پرتغال اردو بزنيم که به دليل کمبود منابع مالي اين مسئله لغو شد. از اين اتفاق بسيار ناراحت هستم و اعتقاد دارم دغدغه هواداران ايراني نيز هست. پس از جانب تيم ملي و شخص خودم اعلام مي‌کنم وقتي برنده مي‌شويم خيلي‌ها براي انداختن عکس يادگاري جلو مي‌آيند اما برنامه‌ها و توقعات ما را برآورده نمي‌کنند. من و دستيارانم وقتي به کشورمان رفتيم بدون داشتن اسکناس و پولي فقط عکس يادگاري در جيب داشتيم. هيچ جاي دنيا عکس يادگاري را جاي پول قبول نمي‌کنند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تف بر روح خمینی کثیف
http://www.manoto1.com/videos/rezashah/vid3758

Free counter and web stats