000

سه‌شنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۲

رفسنجاانی و مشایی رد صلاحیت شدند ...

آخ جون دلم خنک شد ، به گزارش خبرگزاریهای داخلی و خارجی ( به نقل از همان خبرگزاریهای حکومتی ! ) ، رفسنجانی و مشایی رد صلاحیت شدند .
حالا باید دید این اصلاح طلبان دیگه چه بهانه ای دارند که مردم را بکشانند پای صندوق های رای تا خامنه ای پز بده که مردم هوادار نظامند !
این آخوند ها ( مثل پدر بزگوارشان ، خمینی ) تا خطر را جدی احساس نکنند ، عقب نمی کشند و وقتی خطر جدی شد ، حرفشان را مثل آب خوردن پس میگیرند و به هر بازی تن میدهند .
امریکا حمله نمیکنه، فقط تحریم و تحریم که فشار را هم بر حکومت وارد میکنه و هم بر مردم  و هرچقدر این حکومت باقی بماند ، مردم زمان بیشتری باید این فشار را تحمل کنند .
تمام هم وغم اصلاح طلبان حفظ این حکومته ، مگه میشه توقع داشت رییس جمهور بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ، قانون اساسی جمهوری اسلامی را عوض کنه و اختیارات رهبری را محدود !
آقای مسعود بهنود ، آقای نبوی ، آقای خاتمی ، دیگه چه بهانه ای دارید برای تحریم . اجازه بدید با تحریم ، این آخوندها احساس خطر کنند شاید شما هم به خواسته تان برسید ( دوران طلایی ... ) !
دلم لک زده برای افشاگریهای احمدی نژاد ، فقط امیدوارم اینبار مثل قبل ، دروغ و تهمت نزنه و هرچی از اینها میداند ، بریزه وسط ....



۲ نظر:

تـــــرنـــٌــــم گفت...

رسمنجانی و مشایی نـتونستن از فیلتر شورای نگهبان رد بــشند.. حالا قراره فردا با وی پی ان بیان :)

خلیل گفت...

سلام،

تف سر بالا همین است دیگر.

Free counter and web stats