000

پنجشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۱

سالگرد ترور میکونوس و یازده سپتامبر

تلویزیون ایرانیان برلین :
ماه سپتامبر ، ماه سالگرد ترورهایی تاریخ ساز ست : یازده سپتامبر و ترور میکونوس !
اسامه بن لادن ، فرزند دهمین عروس پدرش ، پس از 5 ازدواج و تولید حداقل 20 فرزند اقدام به عملیاتی کرد که جهان متقاعد شود باید برای ریشه کن کردن تروریست ها متحد شد ، البته زیر لوای ( شعار ) جورج بوش که حاکی از نفرت مفرط و جنون قدرت بود : هرکس که در کنار من نیست ، با تروریست هاست !
کاش تعریفی نوین از واژه ترور می شد تا همه گروه ها و حتی دولتها را در خود جای می داد .
پس از واقعه ترور میکونوس ، برای اولین بار دادگاه رسیدگی کننده به جنایت تروریست ها ، دولتی را علنا و رسما متهم به ترور کرد .
جمهوری اسلامی برای آنکه بر حکم دادگاه صحه گذارد ، از رهبر تروریست ها بطور رسمی استقبال کرد و او را با چهره ای روحانی ( آخوندی ) در شوهای تلویزیونی در معرض دید بینندگان قرار داد : با سری تراشیده و ریشی انبوه ، گویی وی از سفر حج بر گشته !

به گزارش تلویزیون ایرانیان برلین در مورد این دو فاجعه توجه نمایید . خوشبختانه تلویزیون ایرانیان برلین آرشیوی غنی از پروسه 5 ساله دادگاه در اختیار دارد که امید ست این آرشیو غنی به مرور برای علاقمندان پخش شود . ( گفتنی ست این آرشیو می تواند بعنوان تاریخ معاصر ایرانیان در آلمان ، بویژه برلین مورد استفاده قرار گیرد ، مصاحبه و گفتگو با شخصیت های سیاسی ، هنری ، فعالان حوزه حقوق بشر ، اقتصاد دانان ، رهبران اپوزیسیون ، و شب شعر شاعران بزرگ و سخنرانی اندیشمندان ایرانی و ... )

قسمت اول ، نقدی بر ترور ها و مصاحبه با شاهد زنده میکونوس : آقای پرویز دستمالچی ( در روز اعلام حکم دادگاه )




قسمت دوم ، ادامه گفتگو با آقای پرویز دستمالچی در روزهای برگزاری دادگاه و اعلام حکم


هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats