000

دوشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۱

سیاست های مزورانه حکومت برای فریب مردم ( در فاجعه زلزله آذربایجان )

تلویزیون ایرانیان برلین :
حکومت اصلن دوست نداشت مسئله جدیدی بروز کند ، مبادا توجه همگان از تلاش برای حفظ دولت سوریه منحرف شود حتی اگر این رویداد ، فاجعه ای مثل زلزله باشد و قربانیانش ایرانیانی دردمند که همه هم و غم نظام عرب زده حاکم ، پیشبرد سیاست هایی ست که منافع ملی در آن جایی ندارد .
تلویزیون ایرانیان برلین در برنامه " گفتار " این هفته خود به سیاستهای حکومت و عقب نشینی گام به گام خامنه ای در برابر مردم در نحوه برخورد  و مدیریت فاجعه  زلزله می پردازد .



۱ نظر:

ناشناس گفت...

نامه های متعددی به سران کشورهای غیر متهد برای درخواست برای دیدار از آقایان موسوی و کروبی ارسال شده است ولی هیچ کدام انها نمی تواند پیام ما را به خوبی فریادهای شبانه به میهمانان جمهوری اسلامی برساند. برای چند شبی که تهران مملو از ناظران و خبرنگاران بین المللی است پیام خود را با فریادی برخاسته از ته دل فریاد کنیم . آنکه می خواهد الله و اکبر بگوید تا آنکه می خواهد نقی بخواند اگر در این شبها هم آواز شوند طوفانی در خواهد گرفت که کمترین نتیجه آن شرمندگی جمهوری اسلامی در مقابل میهمانان خواهد بود. اگر با این حرکت موافقید منتظر کسی نشوید، زمان تنگ است ، دست بکار شویم و ابزار مجازی را بکار گیریم و این ایده را در سطح شهر به پرواز در آوریم. هفتم ، هشتم، نهم و دهم شهریور چند هزار نفر در تهران جمع خواهند شد. این فرصت از آن ماست و نباید هدر رود.

Free counter and web stats