000

شنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۱

میراث خامنه ای

آقای خامنه ای در طول خلافت خود چنان بر اقتدار ملی و مذهبی حکومت خود تاکید می کند که اگر چشم ها را بر واقعیت ببندیم ، باید تصویر ابرقدرتی یکه تاز را عرصه جهانی ترسیم نماییم .
اما کاش خامنه ای کمی به فکر اندک آبرو و جان ناقابل خود هم می بود تا ببیند چه بر سر دین و کشور آورده :

1. حمایت های بی دریغ خامنه ای از حماس را می توان به ارسال بلیت برای این جنبش بوده تا به فرض حمله نظامی غرب به ایران ، به تماشای ویرانی ایران بنشینند و حسرت پولهایی را بخورند که دیگر بدست نمی آورند .
موضع گیری منطقی اما دردآور هنیه سیلی محکمی ست بر صورت حاکمان :

2. عمر موسی ( کاندیدای ریاست جمهوری مصر ) در تعریف و پشتیبانی از حکومت جمهوری اسلامی به نکته ای جالب اشاره کرده  : حکومت اسلامی حاکم بر ایران ، حکومتی عربی ست !

3. با ورود به جزایر ایرانی ( تنب بزرگ و کوچک و ابو موسی ) پیامی از سوی ایرانسل دریافت می کنید که : " به خاک امارات متحده عربی خوش آمدید "

4. در زمینه مذهبی که باید به سخره گرفتن دین و خدا از سوی مردمی اشاره کرد که در تمامی احادیث بر ایمان راستین آنها تاکید شده بود و حتی از زبان پیامبر اسلام آمده که اعتقاد مردم فارس بیشتر و عمیق تر از اعراب ست .
ظهور امام نقی و به ریشخند گرفتن ائمه مورد احترام شیعه و توهین های آشکار به الله ( بعنوان مقدس ترین مقدسات اسلام ) گویی از زمره رفتار عادی و روزمره مردم ایران شده.

و همه اینها تنها گوشه ای آثار جمهوری اسلامی ست .
خامنه ای به تنهایی و در زمانی کوتاه تر از یک دهه توانست تمامی آنچه ائمه و روحانیون اسلام در طی 14 قرن انباششته بودند را به باد دهد .

جناب خامنه ای !
خسته نباشی  ، هنوز تپه ای مانده ؟!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ba dorood be shoma. harfaye Hanyeh moshte mohkami tooye dahane Kadiwar ham hast ke migoft mardome Iran nabayad beguyand "na ghazeh, na lobnan, janam fadaye Iran"

ناشناس گفت...

نظرآیة الله حاج شیخ احمد جنتی در خصوص اعلمیت یا اصلح بودن تقلید از آیت الله العظمی خامنه ای

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=140&catid=41

ناشناس گفت...

این گوساله ها اگر براي مقدساتشون احترام قائل بودند به مقدسات ديگران توهين نميكردند. گرمادر خويش دوست داري، دشنام مده به مادر كس

خلیل گفت...

سلام،

بله مانده، تمامیت ایران!

Free counter and web stats