000

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۰

تفاوت جنبش سبز با مدعیان انقلاب در کشورهای دیگر !


وقتی برخی اخبار مربوط به اعتراضات مردم در کشورهای مختلف را می خوانم ، به عظمت مردم ایران درود می فرستم .
در جریان اعتراضات مردم مصر نسبت به برکناری حسنی مبارک ، مردم انقلابی مصر در حضور همه معترضان ، بارها و بارها به زنان حاضر در تجمع تجاوز کردند و بعد گفتند :
لصفا چیزی نگو ، انقلاب را لکه دار نکن ، ما مردیم دیگه ، ببخشید !
خبرنگار شبکه سی بی اس تنها زنی نبود که در جنبش مردم مصر مورد تجاوز واقع شد ، به گزارش سایت دویچه وله ، مریم نکیوی ، زن 24 ساله مصری هم در همان روز برکناری مبارک از قدرت بدست مردم ( مثلا ) انقلابی مورد تجاوز واقع شد تا بداند اعتراض به دیکتاتور به معنی تغییر بافت فرهنگی و عقیدتی انقلابیون و قبول ارزشهای انسانی مدعیان نخواهد بود ، باید مغز ها را شست ....
نکته مهمی باید مورد توجه قرار گیرد : متجاوزین نه از عمال و مزدوران حکومت مبارک ، که از میان همان معترضان بودند و مهمتر اینکه در میان همان معترضان و در برابر چشمهای آنها چنین عمل کثیفی را انجام دادند .
لارا لوگان اشاره می کند که در زمان تجاوز دسته جمعی به او ، دیگران فقط مشغول تهیه فیلم از صحنه بودند !
یکبار دیگر توجیه مردان متجاوز مصری را بخوانید :
«شلوغش نکن! انقلاب را لکه‌دار نکن! ما مرد هستیم دیگر! خب ببخشید! خواهش می‌کنیم فقط برو!»

و جالب تر اینکه مصر خاستگاه فمینیسم عرب است !(به گزارش سایت انگلیسی بی بی سی و بر اساس نظرسنجی‌ای که در ۲۰۰۸ از سوی مرکز حقوق زنان مصر انجام گرفت مشخص شد که ۹۸ درصد زنان خارجی و ۸۳ درصد زنان مصری بیان‌کرده‌اند که هدف آزار جنسی قرار گرفته‌اند.۶۰ درصد مردان نیز به چنین رفتاری اقرار کرده‌اند . _ نقل از سایت دویچه وله)

مردم شریف ایران زیر شکنجه و ضرب و شتم مزدوران رژیم ، هرگز اجازه ندادند تا جنبش سبزشان آلوده چنین بی فرهنگی و بی هویتی ها شود .
و این تفاوت جنبش سبز مردم ما با دیگران ست ....

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام

اتفاقن دیروز با یکی از دوستان در مورد تفاوت حرکت مردم ایران و سایر کشورهای منطقه گفتگویی داشتم سر همین موضوع که حرکت مردم ایران بسیار جلوتر از سایر مناطق است و به همین دلیل نه مردم و نه منتقدین و مخالفین حکومت حمایت چندانی از این حرکت ها نکردند.

Free counter and web stats