000

سه‌شنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۹

گاف های مسئولین !

هواپیمای بویینگ جمهوری اسلامی در ارومیه سقوط کرد .
وزیر راه : تنها عامل سقوط هواپیما ، بدی هوا بود که بدلیل کارنکردن دستگاه های فنی هواپیما ( منظورش سیستم ناوبری جی پی اس و Transponder بوده) ، خلبان متوجه خرابی اوضاع و ارتفاع کم نشد و محکم هواپیما را به زمین زد . البته خسارت هواپیما را از بازماندگان خلبان میگیریم !
وی در مورد اینکه چرا با توجه به سقوط هواپیما ، هیچ آتش سوزی بوقوع نپیوسته گفت : قضیه ساده است ، هواپیما بنزین نداشت که به محض برخورد به زمین منفجر بشه !

وزیر اطلاعات : با استفاده از تکنولوژی بومی در سازمان جاسوسی موساد نفوذ کردیم .
_ کاش از این تکنولوژی استفاده بهینه می کردید تا هواپیماها اینقدر سقوط نکنند .

مهمانپرست ، سخنگوی وزارت امور خارجه : تحریم هیچ تاثیری بر زندگی مردم نداشته الا سقوط هواپیماها و مختصر گرانی و کمبود و ...
بانک مرکزی : قیمت حبوبات خیلی افزایش یافته ، صلاح نیست قیمت آنها را اعلام کنیم !

سالروز زلزله بم از تقویم رسمی جمهوری اسلامی حذف شد .
_ اگه زورشون میرسید خود بم را هم حذف میکردند .

۲ نظر:

خلیل گفت...

سلام

هر چه اون یکی تونست مذهب را از زندگی مردم حذف کند، این ها می تونند زندگی مردم را از خاطراتشان حذف کنند!

mojtaba hojatoleslami گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

Free counter and web stats