000

یکشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۹

تکذیبیه فوری !

احمدی نژاد : ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم !
فرهاد ( که بنده باشم ) بدینوسیله اکیدا و موکدا و مصرا اعلام می کنم که اینجانب هیچ رابطه ای با مادر ایشان نداشته ام و آقای احمدی نژاد از تبار بنده نبوده و نیستند و اصولابنظر می رسد ایشان از تبار همان ضحاک ، خامنه ای و مصباح یزدی باشند .
لذا هرگونه رابطه نزدیک از نوع خونی یا جونی یا ... را تکذیب نموده و طبق قوانینی که اصولا ایشان و نزدیکانش آنها را قبول ندارند ، تقاضا می نمایم مراتب جهت روشن نمودن افکار عمومی در همان سایت و با همان حروف و در همان صفحه درج شود .
امید ست تکذیبیه فوق پاسخی درخور باشد به کسانی ( مثل این کریم پورحمزاوی ) که تلاش می کنند وجود ما را به موجود بی وجودی چون احمدی نژاد متصل نمایند .
در کتب مقدسه نیز از این رویداد چنین یاد شده :
قرآن : خلق المموتی من میمون ، و ما ادراک من میمون . المظلوم میمون من هذا الواقعه !( یعنی ما مموتی را از میمون آفریدیم ، و تو نمیدانی که میمون چیست ، همانا میمون مظلوم واقع شد دراین واقعه ) .
انجیل : در آغاز هیچ نبود و تنها کلمه بود که هیچکس بر زبان نراندی و هیچ تنابنده ای را به آن نخواندی . و چون هیچ نبود خدا را تصور آمد که او چیزی ست ، اما نبود . و خدا کلمه را به آدم بخشید تا جهان پر شود از عطر این کلمه و پدر آدم درآورد از این کلمه .
تورات : و خدا شبی بر مموتی نازل شد و تا صبح با او کشتی گرفت و هربار که خدا زیر یک خم مموتی گرفتی ، بوی مموتی خدا را به کما بردندی و چنین بود که خدا نه زیر یک خم او و نه زیر بغل او توانستی به چنگ آوری . صبح خدا فهمید که از این آفرینش چه خبط و خطایی کرده . پس یهود را فرمود شما سرور مردمانید و مموتی بر در مردمان .
کنفوسیوس : اگر به کسی یک ماهی بدهید ، یک شب او را سیر کرده اید . اما اگر به کسی مموتی بگویید تا آخر عمر او را از زندگی سیر کرده اید .
اوستا : اهورامزدا آورده که زندگی هیچ نباشد مگر پندار نیک ، گفتار نیک ، رفتار نیک . پس بکوش تا زنده ای نیک باشی و الا نسلت منقرض شود به جانورانی که رویشان چون مموتی و رویششان از بوزینه باشد .
دالایی لاما :با زمین مهربان باش و با زمان مدارا کن و از مموتی پرهیز کن که زمین و زمانت بر باد دهد .
بودا : کسی که از ابتدا نابینا بدنیا آمده معنای مموتی را نمی شناسد که او تصوری از خطای فاجعه بار خلقت ندارد .
-------------------------------------------------------
فلذا در می یابیم چنین فاجعه ای قاعدتا باید کار خدا باشد و بس !
بر ما معلوم نیست این چه کسی ست که قبلا ترتیب حضرت مریم را داده و گناهش را گردن خدا انداخته و این روزها نیز ترتیب مادر احمدی نژاد را داده که تلاش می شود گناهش را گردن بنده بیندازند . امیدواریم در نوبت بعدی و سربزنگاه توسط بسیجیان ساندیس خور شناسایی شود چرا که از قرار معلوم این فرد خبیث فقط سراغ مادر مومنان میرود و بس !

۴ نظر:

کریم گفت...

قبول نیست فرهاد, باید آزمایش دی ان ای بدی.

هاله گفت...

عرض شود که رستم هاپوی ما اعلامیه ای داده بر این مبنا:

احمدی نژاد غلط کرد! بنده به عنوان یک موجود با وفا و نجیب و مهربان وجود هر نوع رابطه‌ای را با ننه محمود را رد کرده و همین جا اعلام می‌کنم اگر بنده و ننه محمود و یک بز در یک جزیره دور افتاده گیر کنیم بنده از بز خواهش می‌کنم ننه محمود را بگیرد تا من شنا کنان خود را از جزیره دور کرده و به ساحل عافیب برسانم.

تکبیر.

کریم گفت...

خب حالا که چنین دلایل مستندی بخصوص از قران مجید اوردی. چاره ای نداریم جز اینکه بی گناهی تو رو باور و تائید کنیم. پس فکر کنم کار کار همون آرش سیگارچیه که تا حالا صداش درنیومده!

مانی خان گفت...

فرهاد جان من فکر میکنم پدر احمدی نژاد گی بوده برای اینکه مادرش نزائیدتش ریدش!

Free counter and web stats