000

چهارشنبه، آبان ۲۷، ۱۳۸۸

سخنان مقام رهبری در نماز جمعه در مورد جایزه نوبل !

مقام عظمای بلاهت در خطبه های نماز جمعه این هفته فرمودند :
دیده شده که دشمن تحت عنوان تقدیر از فعالیتهای کسانی که شاید دشمن ما هم نباشند اما درک صحیحی از وضعیت کشور و دسیسه دشمن ندارند ، جوایزی اهدا می کند که شرعا و قانونا متعلق به خادمین ملت ست .
مثلا جایزه نوبل را به یک خانمی که اصلا معلوم نیست چه کاره است ، اهدا نموده . این خانم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، از سمت خود برکنار شد ، چرا ؟!
چون این ضعیفه خانم بود و یک خانم توانایی قضاوت ندارد ، این حکم شرع است و ما هم ایشان را از قضاوت دادگاه برکنار کردیم و گفتیم بهتر است منشی همان شعبه شود که اتفاقا منشی قبلی شعبه به ریاست دادگاه منصوب شده بود که این خودش یک هماهنگی از تصمیمات شورای انقلاب حضرت امام را نشان میدهد .
اما این خانم راضی به مقام جدید نشد و بنا بر تحریکات دشمن رفت وکیل شد . همین نشان می دهد که دشمن از وضعیت ایران اطلاع درستی ندارد چرا که اصولا وکیل در ایران اعتباری ندارد ، مثلا دستگیری تعدادی از وکلا که برخلاف شرع و امنیت نظام وکالت تعدادی از افرادی که فعالیت سیاسی می کنند را برعهده گرفته بودند . ببینید سرانجام کارشان را ! دستگیر شدند بدست همین مردمی که پشت سر نظام هستند و معلوم نیست آنجا چه می کنند .
بنده جان ناقابل و اندک آبروی خود را در کف همین دست علیلم گذاشتم و گفتم باید حق به حقدار برسد .این آقای احمدی نژاد مستحق دریافت بهترین جوایز است بهمین جهت بنده دستور دادم جایزه صلح نوبل را از خانم عبادی بگیرند و بدهند به آقای احمدی نژاد که نظرات بنده هم تامین شود .
بنده با صراحت اعلام می کنم در جمهوری اسلامی حقی از هیچکس ضایع نشده و نخواهد شد و نمونه روشن آنهم همین ست که جایزه این ضعیفه را به رییس جمهور شخصی خودم اعطا کردم .
دشمن هم هیچ غلطی نمی تواند بکند . بازهم جایزه بدهد ، می گیریم و بدست مستضعفینی مثل محصولی و احمدی نژاد می دهیم . بنده به دشمن تذکر می دهم که وقت خودش را تلف نکند و جوایز را به همین افرادی که بارها بنده از همین تریبون اسامی آنها را اعلام کرده ام بدهد و الا ما با قدرت بکارمان ادامه می دهیم .....

------------------
خانم شیرین عبادی :

دولت ایران جایزه نوبل صلح را مصادره کرد!

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats