000

پنجشنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۶

بی حجابی بدتر است یا طاعون

بیادی ، رئیس شورای شهر تهران :

بدحجاب ها بدتر از طاعون هستند.

بنده که ما باشیم کاری نداریم الا تفسیر جملات مسئولین ، لذا در تشریح

سخنان جناب بیادی چنین می فرمائیم:

۱.طاعون سلامتی مردم را تهدید میکند اما بی حجابها حکومت آخوندی را،

لذا از آنجا که حکومت ملایان مهمتر از سلامتی مردم ست ، پس بی حجابها

بدترند!

۲.از دیدن طاعون زده ، آدم حالش گرفته میشه اما با دیدن بی حجاب ، روح و

روانش شاد می شه!

در این حکومت اصولا غم و غصه و گریه واجب و شادی و نشاط حرام است.

۳.برای شیوع طاعون باید نزدیک به بیمار شد اما برای گسترش بی حجابی

حتی با دیدن عکس و فیلم هم میتوان روحیه و الهام گرفت.

۴.اصولا طاعونیان فکری و بیماران روانی - خرافی هوادار رژیم آخوندها هستند

اما بی حجابها و دوستدارانشان از این حکومت متنفرند.

۵.مهمترین مسئله اینه که اگر بی حجابی همه گیر شود ، خواهران حزب الهی

دماغ و دهان خودشون را چطوری پنهان کنند!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. من تازه با وبلاگ شما آشنا شده ام و امیدوارم که خواننده همیشگی آن بشوم!
در وبلاگم مطلب نسبتا مفصلی درباره زیباترین پرنده ایران نوشته ام. اگر وقت و علاقه داشتید بخوانیدش. اگر هم که نه - اشکالی ندارد. خیلی هم ممنون.

ناشناس گفت...

سلام آقا فرهاد عزیز، نمی دانم که مرا به یاد می آوری یا نه. من محمدعلی هستم قبلا بلاگ می نوشتم و با هم دورا دور در ارتباط بودیم. اما بعد من دیگه بلاگ نویسی نکردم و وقتی برگشتم دیگه شما رو پیدا نکردم تا امروز. متوجه شدم که تقویم تعبید در پرشین بلاگ و بلاگفا مسدود شده...خیلی خوشحالم که تونستم شما رو در بلاگ اسپات پیدا کنم. واقعا تبریک عرض می کنم برای این پشتکارتون. به هر حال ما هنوز همونجا می نویسیم و کج دار و مریض می نویسیم که بلاگمون رو مسدود نکن...خلاصه اینه دیگه. زنده باشی آقا فرهاد

ناشناس گفت...

لطیف گرامی و محمد علی عزیز
متاسفانه آدرس وبلاگتان را نمی بینم
خوشحال و ممنون میشوم اگر دوباره بنویسید،
در ضمن ، محمد علی عزیز ، شما را بخوبی بخاطر دارم و نگران شدم که بیکباره و بدون خبر رفتید، دوباره آمدنتان را تبریک میگویم

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=T751v2lQmDU

Free counter and web stats