000

پنجشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۴

تفاوت احمدی نژاد با مصدق

تفاوت احمدی نژاد با مصدق !!!!
همیشه سعی کرده ام حرمت قلم را نگاهدارم.یعنی برای حروف فارسی تا بدان حد ارزش قائل بوده و هستم که نمیخواهم آنانرا بگونه ای کنار هم قرار دهم که از سر جبر تشکیل کلمه ای زشت را دهند.اما امروز از همه دوستان عذر خواهی میکنم . صبرم تمام شده و میخواهم آنگونه که لایق این آقایان است با آنها صحبت کنم .
جناب آقای احمدی نژادکاش آنان که شما را به این مقام گماشتند میدانستند باید گماشته ای چون شما را کنترل کنند تا تتمه نای و نوای ملت را به باد ندهید.نه نمیشه... باید خودمونی تر بنویسم تا این یارو حالیش بشه......آخه الاغ جان تو فکر میکنی همه ی دنیا مثل همین ایرانه که بتونی هرچی حرف مفته بزنی و کسی نگه خرت به چند؟؟؟بابا یکی بیاد این مرتیکه رو بگیره.... این با اینجور حرف زدنش میخواد کاری کنه که تمام کشور ها آب اگه دستشونه بذارن زمین بیان به ایران حمله کنند
اون از حرف زدنش تو سازمان ملل که اگه آدم چشم هاشو می بست فکر میکرد یه آخوند داره تو مسجد روضه میخونه..... همه منتظر بودند ببینند طرح جدید ایران برای چرخه سوخت هسته ای چیه ... این آقا رفت براشون موعظه کرد که بیاید مومن بشید تا آقا امام زمان زودتر ظهور کنه ...خاک بر سر ت با اون طرح هسته ای.
اون از تبریک به یکی از کاندیداهای صدراعظمی آلمان که هنوز سر انتخاب شدنش دعواست ... بعدهم میگند خوب چون زن بوده زودتر تبریک گفته...حالا شانس آوردیم که طرف دختر نبوده والا رئیس جمهور تو گهواره بهش تبریک میگفت .
این هم از نطق آتشین حمال خان که اسرائیل رو تهدید به نابودی کرده ..تازه میگه هرکس هم که اسرائیل رو به رسمیت بشناسه تو آتیش قهر امت اسلام میسوزه...خودش کونش سوخته چرا هیچکس داخل آدم حسابش نمیکنه ... می پره پاچه اسرائیل رو میگیره....آخه الاغ .... سعی کن آدم باشی... خود فلسطینی ها میگند به ما یه وجب خاک بدید ...حالا تو کاسه داغتر از آش شدی؟؟؟؟مگه کم همین فلسطینی ها تو جنگ طرف صدام رو گرفتند ....
حالا اگه ما بگیم مصدق چنین و چنان بود میگند طرف ملی گراست...لیبراله ... غرب زده ست ... آقایون عمامه به سر .... به خدا گناه نیست اگه اجازه بدید مختون یه کم هوا بخوره بلکه به کار بیفته... مصدق تو دوره ای که سلطه انگلیس از تسلط امروز آمریکا بیشتر بود .. رفت تو دادگاه لاهه پرونده نفت رو به نفع ایران پیش برد و انگلیس رو محکوم کرد اما این الاغ پر روی بی خاصیت ... رفت تو سازمان ملل ... یه جوری حرف زد و تهدید کرد که اون چند تا کشوری هم که طرفدار ایران بودند ترسیدند و علیه ما رای دادند ... اون هم در مورد پرونده ای که همه میدونند حق با ایرانه اما خوب هنر این مرتیکه همینه که میتونه با چند دقیقه صحبت تمام نظر ها رو علیه ایران بسیج کنه ... من میگم این الاغ را بفرستید آمریکا تا اونجا سیاست رو دنبال کنه و بتونه رئیس جمهور آمریکا بشه ... بلکه این نظراتش بتونه امریکا را به باد بده.
بجز مورد بالا تفاوتهای دیگر به شرح زیر است :
مصدق نه ریش داشت و نه مو ... اما احمدی نژاد هم ریش داره هم مو و هم تا دلت بخواد رو
مصدق یه رئیس داشت ( شاه ) که اون رو هم به خاطر ملت از کشور فراری داد اما این برای خودش صد تا رئیس درست کرده
...اول مصباح که رئیس جمهورش کرده بعدش هم بلاهت وقیح (خامنه ای ) وحالا هم باهنر که هرچی خواهرزاده داشته شده مصدر کار ( خدا برکت بده به مادر باهنر !!! ) و انصار و حوزه و .....
مصدق آنچه رو که داشت (طلاو نفت ) نمیذاشتند بفروشه ولی این آنچه رو هم که نداره ( فروش سوخت هسته ای 30% ارزانتر از بازار جهانی ) حراج میکنه .
مصدق رو حتی دشمنانش قبول داشتند ولی الاغ جان رو حتی دوستانش هم تحویلش نمیگیرند.
مصدق اشراف زاده بود ولی پول نفت رو برای ملتش ملی کرد ولی این فلاکت زده قول پول نفت رو داده ولی تو عملی کردنش زاییده مصدق پشتیبانش ملت بود ولی این باکتری حماقت پشتش به ملته و دلگرمیش به غلامزادگیش .
مصدق ...مصدق بود اما این معلوم نیست کی بوده و کی میخواد باشه .
مصدق بعد از یه عمر مبارزه سیاسی شد نخست وزیر ولی این ویروس رو یه شبه از تو قوطی درآوردند.
مصدق رو با زور اسلحه برکنار کردند اما این رو با زور اسلحه سر کار آوردند
.
Farhad Heyrani

۱ نظر:

seyedaligeda گفت...

سلام آقا فرهاد
...خيلی مخلصم

ديالوگت واسه اين ارازل و اوباش حرف نداره
با اين ارازل اوباش موجی ( ذوب شده در بلاهت ) به همين صورت بايست حرف زد ! آخه از اين احمدی نژاد بوذينه و دارو دسته مُنگولش که از نشيمنگاه عربها نشتخوار ميکنن چه انتظاری بايست داشت !؟!؟ تمامى بيانيه ها و اعلاميه هائى كه توسط اعراب عليه تماميت ارضى ايران در خليج فارس، از جمله جزاير سه گانه و تغيير نام خليج فارس و به عنوان جزاير سه گانه اشغالى در خليج به اصطلاح عربى به امضا مى رسد، نام كشورهاى سوريه، لبنان و فلسطين هم مشاهده مى شود ! بله که اين آقا غلام بايستی اسهال کنه و بگه : اسرائيل بايستی از صفحه روزگار محو بشه !!! يه نگاهی به اين لينک بينداز تا بيشتر به اين غلام ها آشنا بشی :

http://www.nimrooz.com/html/848/158523.htm

Free counter and web stats