000

پنجشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۹

عفو از جنس رهبری !

صادق لاریجانی ، رییس قوه قضاییه از خامنه ای درخواست نمود تعدادی از زندانیان را مورد عفو بخشش ملوکانه قرار دهد تا از زندان آزاد شوند .
آقای خامنه ای با بزرگواری تمام با این درخواست موافقت نمود اما نکته جالب تقسیم بندی زندانیان ست که نویسندگان ، فعالان حقوق بشر ، معترضان به کودتای انتخاباتی و .... . همجنس زناکاران ، قاتلین ، قاچاقچیان مواد مخدر معرفی شدند تا عفو رهبری شامل حالشان نشود !
خامنه ای و باندکودتا چنان از دست معرضان به انتخابات و شرایط تبعیض آمیز کشور به تنگ آمده اند که به هیچ روی قصد مدارا با مداراکنندگان ( معترضین خاموش و کسانی که قلم به هدر نمی دهند )را ندارند .
آقای خامنه ای !
اگر مخالفین کودتا ، منتقدین به حکومت استبدادی شما و فعالانی که خواهان رعایت حقوق بشر برای مردم ایران هستند به سیاق و روش شما دلخوش می بودند ، هیچگاه معترض به جنایات شما و دوستانتان نمی شدند .
بدرستی شما عفو خود را از آنان دریغ نموده اید که خود نیک میدانید اینان منتقد ظلم و جور شما هستند و از عفو شما گریزان .

جالب ست که مصداق جرم پنجم را می توان در ماموران لباس شخصی ( ربایندگان فعالان حقوق بشر و بویژه زنان و وکلای آنها ) و مصداق جرم ششم را در حراست دانشگاه ها ، بازجویان و ماموران زندانهای رژیم یافت ، وزرای دولت کودتا و برخی نمایندگان مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی از مصادیق بارز مجرمین بند هشتم هستند ، جرم هفتم که مدتهاست از سوی بعضی سران سپاه و بسیج برای صدور دختران ایرانی به کشورهای خلیج و همسایگان شرقی بعنوان شغل پررونق دنبال می شود . در این میان جای جعل مدرک و عنوان خالی ست که گویا تمامی مرتکبین به استخدام دولت درآمده اند و جاعلی در زندان باقی نمانده !

در نامه صادق لاریجانی آمده :
د) موارد ذيل از مشمول اين عفو مستثني مي باشد:
1ـ مرتكبين سرقت كه ميزان محكوميت حبس آنان بيش از يك سال باشد.
2ـ مرتكبين جرائم مواد مخدر و روانگردان كه ميزان محكوميت حبس آنان بيش از 5 سال باشد.
3ـ قاچاق اسلحه و مهمات.
4ـ اقدام عليه امنيت داخلي و خارج كشور.( اتهامی که به معترضان نسبت داده شده )
5ـ آدم ربايي.
6ـ تجاوز به عنف.
7ـ داير كردن مركز فساد و فحشاء.
8ـ اختلاس، ارتشاء و كلاهبرداري.
9ـ جعل اسكناس و ضرب سكه تقلبي.

۲ نظر:

خلیل گفت...

سلام. چرا ما باید خبر و عکس های مراسم سالگرد اعدامی های سال 60 را که در کلن آلمان برگزار شده برای اولین بار در بی بی سی ببینیم و نه وبلاگ شما که یک تلویزیون را در اختیار دارید؟

فرهاد گفت...

خلیل عزیز ، تلویزیون ایرانیان برلین به مدیریت محمد پاسدار ، تلویزیونی محلی و مربوط به برلین ست که البته در اخبار خود به این موضوعات اشاره داشته و گاهی گزارشات تصویری و اختصاصی از فعالیت ایرانیان در شهرهای دیگر ارائه داده است .

Free counter and web stats