000

پنجشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۹

یک کلام حرف حساب !

هشت مقام نظامی، انتظامی و دولتی ايران در فهرست تحريم های دولت آمريکا قرارگرفتند .
سرانجام امریکا پیش قدم شد تا حرکتی معقول انجام دهد که فقط رژیم را نشانه رفته و به مردم ایران آسیبی وارد نمی کند .
تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی بیش و پیش از آنکه لطمه ای به حکومت زند ، قشر آسیب پذیر جامعه ( ایران ) را تحت فشار قرار میدهد .
هرچند این تصمیم اوباما می تواند بدعتی باشد تا دول دیگر غربی نیز به او تاسی جویند اما شگفت آنکه رییس جمهور امریکا نامی از سران نامی جنایات به میان نیاورده، اسامی کسانی که کودتای مهندسی شده ( به تعبیر کروبی ) و قتل سازمان یافته مردم را هدایت نموده و دستور انجام آن را داده اند ، متاسفانه در لیست ایالات متحده وجود ندارند تا شائبه بر مدارای بی دلیل اوباما با جمهوری اسلامی قوت گیرد .
کاش در لیست اعلام شده اسامی سران تجاوز و آمران به قتل و سرکوب ملت نیز گنجانده می شد ، افراد شاخصی چون :
خامنه ای ، مصباح یزدی ، احمدی نژاد ، مجتبی خامنه ای ، .... ، و نیز مسئولین دولتی جمهوری اسلامی که برآمده از کودتای خونین موسوم به انتخابات هستند تا حاکمان و غاصبان کشور جرات خروج از مرزها را نداشته و مجبور به تغییر مداوم مسئولین شود که با توجه به قحط الرجال بودن باند کودتا ، ضربه مهلکی بر جمهوری اسلامی وارد می آورد .
تا همینجا هم باید تشکر نمود از اوباما و امیدوار بود تا این راه حل ، راهگشا گردد بسترش وسیع تر شود و در این امر خیر (!) اتحادیه اروپا نیز تلاش نماید تا ثوابی ببرد !

۴ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان منهم این گام آمریکا را بفال نیک میگیرم و مانند شما امیدوارم که شامل تمامی جانیان گردد و بین کشورها نیز همه گیر گردد.

فرهاد گفت...

حسین عزیز
منهم امیدوارم ، البته ترس هم دارم مبادا تمام اینها بازی باشه که با توافق غرب و جمهوری اسلامی ، غرب اصلا پشتیبان رژیم بشه در مقابله با مردم .

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... خلاصه فکر کنم اون جانیان با اسم و نشان خود، داد و ستد کنند ...امیدوارم حداقل مجریان و مباشرانشان عضو این تعداد محدود باشند ...و اتحادیه اروپا ... شاید اگر امریکا هم با اینها معاملات میکرد، تحریمشان نمیکرد ...

خلیل گفت...

سلام. برای آزادی اجتماعی چشم امید داشتن به کمک کشوری که بعد از جنگ جهانی دوم بزرگترین متجاوز جهان بوده است، نمی تواند راه گشا باشد.

Free counter and web stats