000

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

هدف جمهوری اسلامی از به امانت گرفتن کتیبه کوروش

کتیبه کوروش در ایران !
کتیبه کوروش اولین منشور حقوق بشر ست که البته از نظر حکومت بلاهت وقیح خلاف قوانین اسلامی و " اشد من الکفر " می باشد، لذا مسئولین امر با تلاش بسیار موفق شدند این کتیبه را به امانت گرفته تا بتوانند تمام نوشته های آن را خطی خطی کرده و از بین ببرند .
سربازان بدنام امام زمان این موفقیت بزرگ را به رهبر لباس شخصی ها تبریک گفته و اعلام نمودند با تمامی تجهیزات اختصاصی خود ( مانند زنجیر ، قمه و بیل و کلنگ ) آمادگی لازم را بدست آورده اند تا منشور سازمان ملل را هم نابود کنند .

جامعه ایرانی مسئولیت هرگونه خدشه دار شدن کتیبه کوروش کبیر توسط جمهوری اسلامی را متوجه بریتانیا دانسته و از تمامی جوامع بین المللی تقاضا دارد تا منشور ایرانی را از دست جمهوری اسلامی نجات دهد !

شاید وقت آن ست که همه با هم دست به دعا برداریم :
خدایا تو را سر جدت قسم :
1. کتیبه در ایران گم نشه
2. بدلیل اینکه منشور کوروش اولین منشور حقوق بشره و منافی قوانین جمهوری اسلامیه ، متن کتیبه را خراب نکنند
3. در نوشته های کتیبه دست نبرند که مثلا کوروش پیش بینی کرده بود که یک سید خراسانی با سرداری کوتوله و ریشو دنیا را تصرف می کنه !

۳ نظر:

حسین . امیریه گفت...

این دغلان آرامگاه کوروش و هر آنچه متعلق به گذشته را نابود کرده و میکنند و دلسوزان فرهنگ باستانی را به زندانها میاندازند و حال از فرهنگ ایرانی و مکتب ایرانی دم میزنند و ورود لوح را جشن میگیرند برای دوستی نوشتم وای از این خوش رقصی انگلیسها چقدر دوست دارم که اینها لوح را گروگان بگیرند و جواب محبت انگلیسها را بدهند.

فرهاد گفت...

روزنامه کیهان که گفته لوح را پس ندید ، منهم مثل تو فکر میکنم همه اینها بازیه ، دارند ملت را برای انتخابات بعدی آماده می کنند ، حالا ببین به وقت انتخابات چه پزی میدند برای همین استوانه آوردن ، به قول خودت یکی باید بهشون بگه برای خود کوروش و آرامگاهش چه کردید که حالا برای منشورش می خواهید بکنید.

بهلول گفت...

اگر اتفاقی افتاد برای این لوح زیاد هم نباید تعجب نمود . اگر چیزی نشود جای حیرت دارد . این یک واقعیت در حکومت اسلامی است .

Free counter and web stats