000

شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۹

سند پرداخت پول به کروبی در ماشین شاه پیدا شد !

مدیر مجموعه نیاوران اعلام کرد کیف شاه که در صندوق عقب اتومبیلش قرار داشته ، پس از سی و یک سال کشف شد !
خب خسته نباشید ، بالاخره زحمات شما نتیجه داد .
در همین رابطه وزیر اطلاعات اعلام نمود : در اسناد کشف شده در اتومبیل شاه مخلوع به مدارک غیرقابل انکاری دست یافتیم که حاکی ست سران جنبش سبز از شاه وهابی عربستان میلیاردها دلار دریافت کرده اند .
عکس های زمان کشف این مدارک را می توانید اینجا ببینید .

انفجار خط لوله انتقال گاز سرخس به مشهد منجر به زخمی و کشته شدن بین 5 تا 50 نفر شد !
البته نه اینکه مسئولین شمارش بلد نباشند ، خیر ، مسوله این ست که اینها نمی دانستند تا چند نفر را مجاز به اعلام هستند و طبیعتا هر مسئول و هر خبرگزاری بنا به میزان اختیارات خود به تلفات این حادثه اشاره نموده . اما موضوع مهمتر این ست که وقتی دولتی عاجز از نگهداری خط لوله گاز ست چطور خواهد توانست از انفجار یا نشت مواد رادیو اکتیو در نیروگاه هسته ای خود جلوگیری نماید .
حالا ما ایرانی ها هیچی ، خدا به کشورهای همسایه رحم کند !

رییس سازمان میراث فرهنگی اعلام نمود با توجه به اینکه پروژه سد سیوند هنوز نتوانسته به ارامگاه کوروش کبیر آسیب قطعی وارد نماید ، تصمیم گرفتیم به بهانه کشف مومیایی کوروش ، کف این اثر باستانی را تا عمق سی چهل متری حفر کنیم تا اگر مومیایی کوروش را نیافتیم ، لااقل این بنا در همین چاله کنده شده نشست کند و فروریزد .
احمد خوشنویس رییس این پروژه گفته بنده حدس میزنم کوروش مومیایی شده باشد و چون این مومیایی در طبقه فوقانی نبوده پس حتما در زیرزمین بنا قرار دارد که چون زیرزمینی نیافتیم ، تصمیم گرفتیم خودمان این زیرزمین را حفر کنیم . وی از ورود کارشناسان بزرگ این فن مثل حاج محمود مغنی و وسایل پیشرفته حفاری نظیر بیل و کلنگ به پاسارگاد خبر داد .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

تو کیر منم نیستی چه برسه که نا خدا باشی خواهر کسده

فرهاد گفت...

ناشناس جان !
من نیستم اما تو هستی !

Free counter and web stats