000

چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

مقصر سقوط هواپیما اعلام شد !

مقام معظم رهبری در پی حادثه اسف بار سقوط هواپیما ، سخنانی را در نماز جمعه بیان نمود ( اوهو .. اوهو .. ، گریه ):
بسم الید الغیب الهی و آستین مبارکمان !
ملت مسلمان همیشه در صحنه و حماسه آفرین !
بایستی از شرکت همه آحاد مردم در سوار شدن بر هواپیمای اسقاطی توپولوف تشکر کنم و البته در این پرواز پر مناقشه اخیر ، تعدادی از بسیجیانی که ترسیدند سوار هواپیما شوند و در خانه هایشان ماندند ، کشته شدند که بنده به امام زمان ( اوهو اوهو ... _ گریه ) تسلیت گویم .
متاسفانه بجهت آشوب تعدادی از سازمانهای استاندارد پرواز و اعلام خطر آنها مبنی بر فرسودگی هواپیماهای ایرانی ، و مزدورانی که از خارج وارد کشور شده اند و حمایت دولتهای غربی ، این دشمنان قسم خورده ، هواپیمای توپولوف حامل هموطنان مسلمان سقوط کرد .
متاسفانه در زمانی که بنده و رییس جمهور ی که افکارش و خیلی چیزهای دیگرش به بنده خیلی نزدیک است ،مشغول تلاش برای مدیریت جهانی و حل معضلات اقتصادی دنیا بودیم و در مورد پاسخ به تقاضای بیش از یکصد کشوری که خواهان الگو برداری از مدیریت ما در ایران بودند ، مشغول شور و مشورت بودیم ، و درست در زمانی که داشتیم در زیرزمین جماران به انرژی هسته ای یک دختر نوجوان دست می یافتیم ، و درست در زمانی که دو نفری افتخار می کردیم به دموکراسی حاکم بر ایران که به تایید دوست و حتی دشمن قسم خورده ما ، فعلا بیش از صد در صد است ، به ما خبر دادند هواپیمایی سقوط کرده و چرت ما را برهم زدند !
حیف از پنج مثقالی که پرید ! .
تعدادی از مزدوران دشمن گفته اند که بدلیل اقدامات ما از سوی دنیای آزاد بایکوت شده ایم ، فلذا دولت دوست و هم مسلکمان ، روسیه عزیز ، تکنولوژی از رده خارج خود را به ما قالب نموده ، می گویند روسیه از وضعیت آزاد و بی اغتشاش ما سوء استفاده می کند تا کلیه محصولات اسقاطی و از رده خارج خود را به ما بیندازد !
بنده اعلام می کنم همه آنچه از روسیه خریده ایم و پول خیلی زیادی هم برای آن پرداخت کرده ایم ، سالم و سلامت بوده ، درست به اندازه سلامت انتخابات .
اصلا جمهوری اسلامی اهل جنس بنجل خریدن نیست !
اصلا روسیه اهل جنس تقلبی به ما انداختن نیست !
خانواده های داغدار می توانند شکایت خود را نزد سازمان هواپیمایی ببرند اما بنده اعلام می کنم هیچ مسئولی مقصر نیست و طبق روال گذشته ، باید خلبان مادر مرده را مقصر اعلام کنند ، البته بنده هم مثل شما یک رای دارم که نمی گویم کی مقصر است اما اعلام می کنم خلبان باید مقصر اعلام شود .
بنده جان ناقابل و اندکی آبرویی که البته چیزی هم از آن باقی نمانده را در کف دست می گذارم و حاضرم آنرا برای یک مثقال جنس خوب ، .... ، ببخشید ، در راه اسلام و منقل و ... اهدا کنم .( اوهو .. اوهو ... ، گریه !) .

Free counter and web stats