000

پنجشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۸

بس نیست سادگی ؟!

خواستم در مورد نماز جمعه به امامت رفسنجانی بنویسم ، دیدم ناخدا ( میداف ) به خوبی به آن پرداخته .
فقط به این مطلب اشاره می کنم :
خودتان این دو نقل قول را کنار هم قرار دهید :
موسوی : اجازه نخواهیم داد خون این جوانان پایمال شود .
رفسنجانی : این اقدام مقام معظم رهبری ( تمدید مهلت شورای نگهبان برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در انتخابات ) ، برای جلب اعتماد و اطمینان مردم به روند انتخابات بسیار موثر است .
چه وجه تشابهی در گفتار دو شخصیت می توان یافت که امیدی بدست آید برای نزدیکی ایده های آنها در خطبه های نماز جمعه فردا !
رفسنجانی نیک می داند در صورت تداوم اعتراض مردم و نفی و طرد خامنه ای ، مطمئنا مردم به حذف باند ولایت فقیه ( فعلی) قانع نخواهند شد و او نیز بدنبال رهبرش باید صحنه سیاسی و البته ! اقتصادی ایران را ترک کرده و چه بسا جهت محاکمه احضار گردد .
ترس من از سازش پنهان موسوی و رفسنجانی و خامنه ای ست .
فردا رفسنجانی با سخنانی سعی می کند یکی به نعل و یکی به میخ زند و نهایتا از گروه معترض بخواهد تا با ایجاد حزب و جناح سیاسی ، دست از لجاجت با باند حاکم بردارد . موسوی نیز مردم را دعوت به حمایت از جناح سیاسی خود خواهد کرد تا شرایط برای بازی انتخاباتی آینده فراهم گردد و مردم باز هم تنور انتخابات آتی را گرم کنند تا رژیم جمهوری اسلامی پابرجا بماند .
سقوط جمهوری اسلامی بمنزله نابودی همه آنان است ، از خامنه ای تا رفسنجانی و کروبی و موسوی !
باز هم جوانان شهید می شوند و باز هم مردم به امید " خسی در خاشاک " در انتخابات بعدی شرکت می کنند . این بازی سالهاست که در ایران اجرا می شود ...

۲ نظر:

H a m i d ... M i d a f گفت...

همین طور است. ضمنا رفسنجانی مردرند تر از آن است که موسوی حریف‌اش بشود. موسوی چیزی برای باختن ندارد، برعکس! رفسنجانی اما زندگی‌اش در گرو این نماز جمعه است، دست از پا خطا کند راحت او را می‌کشند. کو دادرسی؟

ناشناس گفت...

من هم با شما هم نظرم

Free counter and web stats